Zwiększaj konwersję dzięki doskonałemu doświadczeniu użytkownika
Dzięki naszemu kompleksowemu audytowi UX oraz skutecznej strategii CRO, Twoja strona stanie się bardziej przyjazna dla użytkowników, co przełoży się na wyższą konwersję. Opieramy się na sprawdzonych heurystykach, wędrówce poznawczej i szczegółowych analizach, które pozwalają nam dokładnie zbadać funkcjonalność i użyteczność Twojej strony. W ramach strategii CRO dostarczamy rekomendacje dotyczące wdrożeń, które obejmują optymalizację kluczowych elementów strony, dzięki czemu odwiedzający stają się lojalnymi klientami. Dodatkowo, oferujemy możliwość testowania wdrożonych zmian, aby zapewnić ich skuteczność i dalszy rozwój Twojej witryny.
Czego możesz się spodziewać?
Analiza
Na początku współpracy przeprowadzamy szczegółową analizę Twojego biznesu. Rozmawiamy, aby zrozumieć Twoje cele biznesowe, dotychczas wdrożone rozwiązania oraz grupę docelową wraz z typową ścieżką klienta. Wspólnie ustalamy kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które będą miernikiem sukcesu naszych działań. Może to być zwiększenie współczynnika konwersji, obniżenie liczby porzuconych koszyków, czy wzrost wypełnionych formularzy leadowych. To, do jakich efektów będziemy dążyć, zależy od Ciebie i tego, co jest dla Ciebie ważne.
Audyt UX
Przeprowadzamy dogłębny audyt Twojej strony internetowej z wykorzystaniem metod analizy heurystycznej, wędrówki poznawczej i zaawansowanych narzędzi. Analizujemy jej użyteczność, szybkość ładowania, ścieżki konwersji i inne kluczowe elementy. Identyfikujemy problematyczne obszary w funkcjonalności witryny, które wywołują frustrację użytkowników lub powodują jej porzucenie. Badamy także Twoją konkurencję i grupę docelową, aby zaproponować najskuteczniejsze rozwiązania.
Propozycje i wdrożenie
Na podstawie zebranych danych przygotowujemy szczegółowy raport wraz z rekomendacjami, które następnie omawiamy z Tobą i Twoim zespołem, aby mieć pewność, że proponowane zmiany są możliwe do wdrożenia. W zależności od Twoich preferencji możemy przejąć odpowiedzialność za implementację lub ściśle współpracować z Twoim działem IT. Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do Twoich potrzeb, aby zapewnić płynne i skuteczne wdrożenie.
Testowanie i optymalizacja
Przeprowadzamy testy A/B, aby sprawdzić skuteczność różnych wersji elementów strony. Dzięki temu możemy znaleźć optymalne rozwiązania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Na bieżąco monitorujemy również wyniki i analizujemy zebrane dane. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych, aby dokładnie zrozumieć, jak użytkownicy reagują na wprowadzone zmiany. Jeśli któraś z wprowadzonych zmian nie przynosi oczekiwanych rezultatów, wprowadzamy kolejne korekty. Nasze podejście opiera się na dążeniu do jak najlepszego efektu, aby każda zmiana przyczyniała się do osiągnięcia celów biznesowych.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Audyt UX
Realizujemy eksperckie analizy interfejsu strony internetowej lub aplikacji. Dzięki nim dowiesz się, gdzie użytkownicy napotykają trudności w zrozumieniu nawigacji lub funkcjonalności, co dane mówią o zachowaniach użytkowników i ich potrzebach oraz jakie elementy warto zmienić, aby zwiększyć konwersję lub pozyskać więcej leadów.
CRO
Analizujemy dotychczas prowadzone działania i wdrożone rozwiązania, a następnie tworzymy szczegółowy plan zmian, których celem jest podniesienie współczynnika konwersji w Twojej witrynie lub aplikacji. Oznacza to np. więcej sfinalizowanych koszyków lub więcej wypełnionych formularzy leadowych.
Analiza heurystyczna
Podczas analizy stosujemy ocenę heurystyczną, opierając się m.in. na zasadach opracowanych przez Nielsena, Molicha i Shneidermana. Koncentrujemy się na funkcjonalności, użyteczności i dostępności analizowanych elementów, aby mieć pewność, że nawigacja w obrębie serwisu jest łatwa i intuicyjna.
Wędrówka poznawcza
Wcielamy się w rolę nowych użytkowników Twojej strony lub aplikacji i testujemy je w praktyce. W ten sposób dowiesz się, czy użytkownicy mogą w bezproblemowy sposób uzyskać zamierzony efekt oraz czy nawigacja lub layout nie utrudniają osiągnięcia danego celu - np. sfinalizowania zakupu lub wypełnienia formularza.
Zachowania użytkowników
Dokładnie badamy zachowania Twoich potencjalnych klientów. Korzystamy m.in. z danych gromadzonych w GA4, aby badać ścieżki konwersji, zachowania ze względu na źródło ruchu, wyszukiwane hasła, skuteczność stron docelowych oraz inne segmenty (np. użytkownicy kupujący vs niekupujący).
Heatmapy
Korzystając z heatmap i nagrań sesji w Hotjarze, możemy zobaczyć, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną. Na podstawie danych, identyfikujemy miejsca, które wymagają optymalizacji i dostarczamy konkretne rekomendacje dotyczące zmian.
Analiza CTA
Sprawdzamy skuteczność Twoich przycisków i wezwań do działania. Testujemy różne wersje tekstów, kolorów, rozmiarów i umiejscowienia, aby znaleźć optymalne rozwiązania, które zachęcają użytkowników do podjęcia pożądanych działań.
Weryfikacja nawigacji
Dobra nawigacja to klucz do intuicyjnej strony. Weryfikujemy strukturę Twojej strony pod kątem nawigacji, proponujemy zmiany i testujemy ich skuteczność, aby użytkownicy mogli łatwo znaleźć to, czego szukają, a to mogło przełożyć się na wyższą konwersję.
Makiety UX
Tworzymy makiety w Figmie, które wizualizują proponowane zmiany. Dzięki temu możesz zobaczyć, jak będą wyglądać nowe elementy strony przed ich wdrożeniem, co pozwala na lepsze planowanie i unikanie potencjalnych problemów oraz kosztownych błędów. W ten sposób możemy także testować i optymalizować interfejsy oraz lepiej rozumieć kontekst użytkowania.
Customer journey
Optymalizujemy całą ścieżkę zakupową, od pierwszego kontaktu, aż po zakup i dalszą lojalizację. Analizujemy punkty styku klienta z Twoją marką, identyfikujemy miejsca, w których użytkownicy mogą napotkać trudności i wdrażamy zmiany, które poprawiają ich doświadczenie na każdym etapie.
Analiza oferty
Przeprowadzamy szczegółową analizę Twojej oferty, posiłkując się m.in. SWOT. Pomagamy zidentyfikować jej mocne i słabe strony w odniesieniu do konkurencji, dzięki czemu możemy koncentrować się na kluczowych elementach, które mogą przełożyć się na wzrost współczynnika konwersji.
Analiza konkurencji
Analizujemy Twoją bliską konkurencję, aby zrozumieć praktyki, trendy i nowości w branży, a także precyzyjnie określić przyzwyczajenia i oczekiwania grupy docelowej. Dzięki temu możemy zidentyfikować obszary, w których warto się wyróżnić i na tej podstawie wdrożyć zmiany w witrynie lub aplikacji, które przełożą się na lepsze wyniki biznesowe.
Strategia upsellingowa
Pomagamy zwiększać wartość każdego zamówienia poprzez inteligentne strategie upsell. Weryfikujemy Twoją ofertę i sugerujemy, które produkty lub usługi można promować jako dodatkowe. Dzięki temu zwiększasz przychody i to bez konieczności pozyskania nowych klientów.
Lojalizacja klienta
Tworzymy i wdrażamy rozwiązania lojalnościowe, które zachęcają użytkowników do powrotu. Analizujemy cykl życia klienta, identyfikujemy kluczowe momenty i projektujemy strategie, które budują długotrwałe relacje i zwiększają wartość klienta przez cały okres (CLV).
Dedykowane raporty
Nasze raporty są skrojone na miarę Twoich potrzeb. Analizujemy wszystkie aspekty Twojej strony, dostarczając szczegółowe dane i rekomendacje dotyczące poprawy konwersji, użyteczności i ogólnej wydajności. Dzięki naszym raportom zyskujesz pełny obraz sytuacji oraz konkretny plan działania.
Chcesz porozmawiać o audycie UX i CRO?
Maciej Orpik
Optymalizacja UX i CRO to nie tylko poprawa doświadczenia użytkowników i zwiększenie współczynnika konwersji. To fundamentalne elementy, które mają bezpośredni wpływ na inne dziedziny marketingu. Lepsze doświadczenie użytkownika prowadzi do niższego współczynnika odrzuceń, co z kolei pozytywnie wpływa na SEO – wyszukiwarki premiują strony, które angażują użytkowników. Optymalizacja ścieżki konwersji przekłada się na większą efektywność kampanii PPC i email marketingu, zwiększając ROI z tych kanałów. Wszystko to tworzy synergiczny efekt, gdzie każda optymalizacja wzmacnia inne działania marketingowe. Nasze zintegrowane podejście zapewnia, że Twoje inwestycje w marketing przynoszą maksymalne korzyści, wspierając rozwój Twojej marki na wielu płaszczyznach.
Na czym pracujemy?
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Nasze usługi UX i CRO to dopiero początek tego, co możemy Ci zaproponować w kontekście rozwoju Twojej marki. Oferujemy szeroki wachlarz usług, które wspierają rozwój Twojego biznesu i są ściśle powiązane z poprawą doświadczenia użytkownika oraz zwiększaniem konwersji.
Strategie SEO
Dzięki naszej kompleksowej optymalizacji SEO Twoja strona stanie się widoczna w wyszukiwarkach, przyciągając więcej wartościowego ruchu. Lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania to większy ruch organiczny i długoterminowy wzrost liczby odwiedzających. Pomożemy Ci odkryć frazy kluczowe z wysokim volumenem, zadbamy o kategorie produktowe, optymalizację Twojej witryny pod kątem technicznym, przeprowadzimy analizy działań link-buildingowych i wiele więcej. Dopasujemy strategię SEO do Twojej marki na podstawie solidnego audytu oraz analizy konkurencji.
Performance Marketing
Prowadzimy płatne kampanie w takich platformach, jak Google, Meta, LinkedIn, Ceneo, Bing, YouTube, Pinterest, czy TikTok. Dzięki naszemu know-how, doświadczeniu i autorskim skryptom kierujemy reklamy do odpowiednich odbiorców w momencie, gdy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Tworzymy i optymalizujemy kampanie, które budują zasięg i świadomość, a także przyciągają ruch na stronę i zwiększają konwersje. Zajmujemy się również tworzeniem atrakcyjnych treści reklamowych i monitorowaniem wyników, aby jak najbardziej maksymalizować Twój przychód i zwiększać ROAS.
Analityka internetowa
Bez dogłębnej analizy danych prowadzenie działań oraz ich skuteczna optymalizacja nie byłyby możliwe. Dzięki zaawansowanej analityce internetowej monitorujemy zachowania użytkowników, ruch na stronie, ścieżki zakupowe, źródła odwiedzin, efektywność wprowadzanych zmian i wiele więcej. Na tej podstawie dostarczamy precyzyjne rekomendacje i mierzymy sukces każdej kampanii. Lepsze podejmowanie decyzji opartych na danych to większa efektywność działań online, rozważna dystrybucja budżetu i wyższe wyniki biznesowe.
Content marketing
Treści są fundamentem każdej strategii marketingowej, a “content is king”. Tworzymy wartościowe i angażujące materiały, które przyciągają i zatrzymują użytkowników. Content, który publikujemy, jest spójny z całą komunikacją, niezależnie czy potrzebujesz chwytliwej nazwy, opisów produktowych, obszernych artykułów eksperckich czy ebooka na temat Twojej branży. Współpracujemy z wyselekcjonowaną bazą copywriterów, a teksty poddajemy dwukrotnej weryfikacji, tak aby do Ciebie trafiała treść najwyższej jakości.
Social media
Projektujemy komunikację na LinkedInie, Facebooku, Instagramie i X dla profili B2C i B2B. Tworzymy koncepcje, treść postów i kreacje wizualne, które angażują odbiorców i zamieniają ich w fanów lub obserwujących. Prowadzimy działania organiczne i płatne, mając na uwadze Twoją grupę docelową oraz kanały, w których naprawdę przebywa.
Profil Firmy Google
Widoczność lokalna ściśle powiązana jest z Profilem Firmy Google. To także Twoja wizytówka w największej wyszukiwarce świata. Zarządzamy tysiącami wizytówek naszych partnerów, dbając o optymalizację i aktualność informacji. Reagujemy na komentarze i opinie, aby unikać kryzysów i zapewnić Twoim klientom niezbędną pomoc. Sprawiamy, że Twoja firma jest widoczna dla lokalnych klientów i prezentuje się profesjonalnie. Wprowadzamy dokładne informacje o Twojej działalności, zdjęcia, godziny otwarcia, recenzje i wiele więcej. Dzięki regularnym aktualizacjom i odpowiedziom budujemy pozytywny wizerunek Twojej marki i zwiększymy jej zasięg.
Influencer Marketing
Strategie z zakresu Influencer Marketingu pozwolą Ci trafić do szerokiego grona odbiorców poprzez autorytet i zaufanie popularnych osobistości w mediach społecznościowych. Nie martw się ich doborem, bo na podstawie Twoich celów dopasujemy tych, którzy najlepiej pasują do Twojej marki i produktu. Stworzymy autentyczne kampanie, które angażują i inspirują Twoich potencjalnych klientów. Dzięki współpracy z influencerami zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki i zaufanie do niej.
Strategie kreatywne
Tworzymy innowacyjne kampanie marketingowe, które łączą atrakcyjne projekty wizualne, angażujący content i przyciągający uwagę przekaz. Dzięki naszym kreatywnym rozwiązaniom Twoje kampanie będą zapadać w pamięć odbiorców, co przełoży się na wyższe konwersje i lepsze wyniki. Specjaliści, którzy pracują nad takimi projektami, tworzą łatwe do zwizualizowania w umysłach historie, które zachowują DNA Twojej marki. Zajmiemy się wszystkim, od strategii po realizację, aby Twoje przekazy były spójne i skuteczne.
Strategia B2C
Projektujemy i realizujemy rozbudowane strategie dla firm B2C, w ramach których łączymy wiele kanałów digital. Celem naszych działań omnichannel jest zbudowanie świadomości Twojej marki, zwiększenie przychodów i lojalizacja klientów.
Strategie B2B
Projektujemy i realizujemy rozbudowane strategie dla firm B2B, dokładnie planując lejek marketingowo-sprzedażowy. Budujemy zainteresowanie, wykorzystujemy lead magnety, pozyskujemy dane od potencjalnych leadów i przekazujemy do Twojego działu sprzedaży.
Jak rozpoczynamy współpracę?
Każdą współpracę rozpoczynamy od spotkania. Zależy nam na poznaniu Twojej perspektywy, KPI Twojej firmy, konkurencji rynkowej, ale przede wszystkim zależy nam na poznaniu Ciebie i Twojego zespołu.
Na tym etapie prosimy Cię o dostępy m.in. do GA, Google Ads, Meta Ads i GSC lub określonych danych. Dzięki temu możemy dokładnie przeanalizować prowadzone działania i zaproponować strategię, która będzie najbardziej efektywna. Oczywiście podpisujemy stosowne NDA, mając na uwadze wrażliwość danych.
Przygotowujemy ofertę dla Twojej firmy, biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. widoczność Twojej strony, generowany ruch, wartość konwersji, efekty działań reklamowych i ROAS. Otrzymujesz od nas listę rekomendowanych działań, elementy, które warto poprawić oraz szczegółową wycenę.
Podpisujemy stosowne umowy, a następnie rozpoczynamy naszą współpracę. Zależy nam na partnerskich działaniach, dlatego zachowujemy pełną transparentność i raportujemy nasze wyniki, a także przekazujemy konieczne dostępy do określonych kont.
Dlaczego warto z nami pracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.