Strategia dopasowana do potrzeb Twojego klienta
Rozumiemy, że sukces Twojego biznesu zależy od skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów, a także ich zadowolenia i lojalności. Dlatego tworzymy dedykowane strategie, które stawiają Twojego klienta w centrum uwagi. Dostosowujemy działania do unikalnych cech Twojej marki, a następnie analizujemy branżę, konkurencję i zachowania konsumentów, aby wdrażać nowoczesne i efektywne rozwiązania, które przynoszą wymierne efekty. Wszystko to z myślą o realizacji celów biznesowych i dbałości o wzrost satysfakcji Twoich klientów.
Jak podchodzimy do strategii B2C?
Indywidualne podejście
Każda marka jest wyjątkowa i posiada własny charakter. Dlatego nasze podejście do projektowania strategii marketingowej B2C jest maksymalnie spersonalizowane. Nie stosujemy gotowych schematów, dlatego rozpoczynamy od głębokiej analizy biznesu, rynku, klientów i konkurencji, a następnie projektujemy strategię dopasowaną do specyfiki Twojej firmy oraz realnych możliwości dotyczących wdrożeń i budżetu. Dzięki temu możemy dobrać najbardziej efektywne rozwiązania, a Twoja marka zwiększy swoją sprzedaż, zyska na autentyczności i zbuduje silniejsze relacje z konsumentami.
Dopasowane kanały
Różne kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do grup docelowych, które rezonują z Twoją marką. Nasze strategie obejmują zintegrowane podejście, które łączy szereg obszarów, w tym SEO, performance marketing, web analitykę, media społecznościowe, content marketing, mailing czy influencerów. Dystrybuujemy budżet w taki sposób, aby kłaść nacisk na te formaty i kanały, które mają szansę zrealizować stawiane przed nami cele. Oferujemy także techniczne wsparcie z zakresu automatyzacji i developmentu. Dzięki temu docieramy do osób z Twojej grupy docelowej tam, gdzie spędzają najwięcej czasu i angażujemy każdy kanał tak, aby wspierał pozostałe, tworząc spójną i skuteczną komunikację marketingową.
Marketing data-driven
Korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych i bazujemy na danych, aby zrozumieć preferencje i zachowania Twoich klientów oraz wyniki realizowanych do tej pory działań. Dzięki temu podejmujemy trafne decyzje dotyczące strategii, a nasze aktywności są zoptymalizowane pod kątem maksymalizacji zwrotu z inwestycji, co przekłada się na wyższe wyniki Twojego biznesu.
Elastyczność
Szybko reagujemy na zmiany w zakresie Twoich celów sprzedażowych, sytuacji rynkowej lub algorytmów. Bazując na danych, możemy wprowadzać zmiany w naszym podejściu, aby mieć pewność, że wszystkie realizowane działania są maksymalnie dopasowane do Twoich potrzeb i przekładają się na zyski Twojej firmy.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Strategie SEO
Ponad 90% wpisywanych zapytań trafia do Google, a większość użytkowników i użytkowniczek nie dociera do dalszych wyników wyszukiwania. Strategia SEO to długofalowe działania, które budują widoczność Twojej witryny, zapewniają na niej stabilny ruch i pozwalają znaleźć Cię w sieci. Pomożemy Ci odkryć frazy kluczowe z wysokim volumenem wyszukiwań, zadbamy o kategorie produktowe, optymalizacje Twojej witryny pod kątem technicznym, przeprowadzimy działania link-buildingowe i wiele więcej. Dopasujemy strategię SEO do Twojej marki na podstawie solidnego audytu oraz analizy konkurencji, aby Twoja firma wyświetlała się co najmniej w TOP10.
Performance Marketing
Prowadzimy płatne kampanie w takich platformach, jak Google, Meta, LinkedIn, Ceneo, Bing, YouTube, Pinterest, czy TikTok. Dzięki naszemu know-how, doświadczeniu i autorskim skryptom kierujemy reklamy do odpowiednich odbiorców w momencie, gdy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Tworzymy i optymalizujemy kampanie, które budują zasię i świadomość, a także przyciągają ruch na stronę i zwiększają konwersje. Zajmujemy się również tworzeniem atrakcyjnych treści reklamowych i monitorowaniem wyników, aby jak najbardziej maksymalizować Twój przychód i zwiększać ROAS.
Analityka internetowa
W pracy wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne, które pomagają nam identyfikować kluczowe wskaźniki efektywności i oceniać skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Analizujemy ruch na stronie, ścieżki zakupowe, źródła odwiedzin i wiele więcej, aby dostarczane Ci raporty były jak najbardziej szczegółowe, a nasze rekomendacje trafione. Dzięki temu możemy wspólnie podejmować trafne decyzje oparte na danych.
Strategie kreatywne
Kreatywność to klucz do wyróżnienia się na rynku. Potrzebujesz zaskakujących pomysłów? Tworzymy innowacyjne koncepcje marketingowe, które łączą różne kanały i formaty, aby przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Projektujemy rozwiązania i kampanie, które opowiedzą historię Twojej marki w sposób, który przemówi do serc i umysłów Twoich klientów. Zajmiemy się wszystkim, od strategii po realizację, aby Twoje przekazy były spójne, atrakcyjne i skuteczne.
Content marketing
Sztukę tworzenia wartościowych treści, które angażują odbiorców i wspierają strategię SEO, opanowaliśmy do perfekcji. Pomożemy Ci zdobywać wysokie pozycje w Google i generować zainteresowanie klientów poprzez artykuły blogowe, komunikację na profilach marki, obrazowe opisy produktowe, kreacje wizualne, infografiki, czy inne, dowolne formy contentu, jakich potrzebujesz. Tworzymy content, który sprzedaje, a przede wszystkim ukazuje wartość Twoich produktów lub usług.
UX/CRO
Większe zadowolenie klientów to wyższe przychody, więc dbamy, aby Twoja strona była intuicyjna i atrakcyjna wizualnie. Poprawiamy użyteczność Twojej witryny, aby użytkownicy chętniej dokonywali zakupów i wracali po więcej. Przeprowadzamy audyty UX, identyfikujemy bariery konwersji i wdrażamy niezbędne zmiany, które zwiększają współczynnik konwersji. Nasz zespół dba o wszystko, co może mieć realny wpływ na wyższe zyski Twojej firmy.
Profil Firmy Google
Zarządzamy wizytówkami Google, dbając o optymalizację i aktualność informacji. Reagujemy na komentarze i opinie, aby unikać kryzysów i zapewnić Twoim klientom niezbędną pomoc. Sprawiamy, że Twoja firma jest widoczna lokalnie i prezentuje się profesjonalnie. Wprowadzamy dokładne informacje o Twojej działalności, zdjęcia, godziny otwarcia i wiele więcej. Dzięki regularnym aktualizacjom i odpowiedziom budujemy pozytywny wizerunek Twojej marki i zwiększamy jej zasięg.
Influencer Marketing
Trafiaj do szerokiego grona odbiorców dzięki popularnym osobom w mediach społecznościowych. Dobieramy odpowiednich influencerów, którzy wyróżniają się zaufaniem i zaangażowaniem swoich obserwujacych oraz najlepiej pasują do Twojej marki i produktu. Tworzymy autentyczne kampanie, które angażują i inspirują Twoich potencjalnych klientów. Dzięki współpracy z influencerami zwiększamy rozpoznawalność Twojej marki i zaufanie do niej.
Konsultacje marketingowe
Skuteczna strategia marketingowa zaczyna się od jasno określonych celów biznesowych i wskaźników efektywności. Oferujemy konsultacje marketingowe, które pomogą Ci precyzyjnie zdefiniować target, który będzie napędzać rozwój Twojej firmy. Razem z Tobą przeanalizujemy Twoje potrzeby, możliwości i wyzwania, aby stworzyć spersonalizowany plan działania. Zidentyfikujemy kluczowe KPI, które pozwolą Ci mierzyć sukces i monitorować postępy. Nasze wsparcie dopasowuje się do Ciebie — nieważne, czy chcesz poprzestać na jednym spotkaniu, czy bazować na regularnych spotkaniach. Podczas konsultacji staramy się maksymalnie wykorzystać czas, który mamy. Omawiamy wyniki, dostosowujemy strategie i proponujemy rozwiązania na podstawie aktualnych danych i trendów rynkowych.
Audyty strategii
Posiadasz strategię, ale nie satysfakcjonują Cię jej efekty? Przeprowadzamy kompleksowe analizy działań marketingowych, oceniając ich wydajność i zgodność z celami biznesowymi. Dostarczamy szczegółowe raporty zawierające mocne strony, obszary do poprawy oraz rekomendacje konkretnych działań, które pozwalają pchnąć aktualne strategie na nowe tory i maksymalizować zwrot z inwestycji. Dzięki naszym audytom masz pewność, że Twoje strategie skutecznie wspierają rozwój Twojej firmy.
Chcesz porozmawiać o strategii marketingowej B2C?
Piotr Grabarczyk
Skończyły się czasy, w których ekspozycja produktu do klienta B2C wystarczyła, żeby zapewnić sobie sprzedaż. Budowanie strategii marketingowej powinno opierać się na potrzebach konsumenta oraz wielu punktach styku, gdzie możemy nawiązać z klientem interakcję i na końcu zachęcić go zakupu. Uświadom swojego klienta, że istnieje rozwiązanie, które oferujesz, potem wydedukuj, jak może mu pomóc oraz jaką wartość wniesie, a na końcu lejka zapewnij mu jak najkrótszą i najwygodniejszą drogę do zakupu. Dokładnie w tym wspieramy naszych klientów i z obserwacji — wychodzi nam to lepiej niż dobrze!
Na czym pracujemy?
Jak rozpoczynamy współpracę?
Każdą współpracę rozpoczynamy od spotkania. Zależy nam na poznaniu Twojej perspektywy, KPI Twojej firmy, konkurencji rynkowej, ale przede wszystkim zależy nam na poznaniu Ciebie i Twojego zespołu.
Na tym etapie prosimy Cię o dostępy m.in. do GA, Google Ads, Meta Ads i GSC lub określonych danych. Dzięki temu możemy dokładnie przeanalizować prowadzone działania i zaproponować strategię, która będzie najbardziej efektywna. Oczywiście podpisujemy stosowne NDA, mając na uwadze wrażliwość danych.
Przygotowujemy ofertę dla Twojej firmy, biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. widoczność Twojej strony, generowany ruch, wartość konwersji, efekty działań reklamowych i ROAS. Otrzymujesz od nas listę rekomendowanych działań, elementy, które warto poprawić oraz szczegółową wycenę.
Podpisujemy stosowne umowy, a następnie rozpoczynamy naszą współpracę. Zależy nam na partnerskich działaniach, dlatego zachowujemy pełną transparentność i raportujemy nasze wyniki, a także przekazujemy konieczne dostępy do określonych kont.
Dlaczego warto z nami pracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.