Treści, które kochają użytkownicy
Tworzymy strategie contentowe, rozbudowane content plany i wysokiej jakości treści, które roboty Google lubią tak samo, jak użytkownicy. Oferujemy content sprzedażowy, kreacje wizualne i kreatywny copywriting. Dzięki temu potencjalni klienci nie tylko mogą znaleźć Twoją witrynę wysoko w wynikach wyszukiwania, ale także chcą długo na niej zostać. Wiemy jak bardzo zdekoncentrowani są internauci i jak szybko się rozpraszają, ale mamy sposoby na to, aby utrzymać ich uwagę przez dłuższy czas.
Nasze podejście do content marketingu i komunikacji
Content SEO
Tworzymy treści, dzięki którym Twoja witryna ma szansę zyskać większą widoczność w Google. Wyszukujemy frazy z dużym wolumenem wyszukań i trendujące słowa kluczowe powiązane z Twoim biznesem, a następnie na tej podstawie tworzymy rozbudowane content plany i treści.
Content sprzedażowy
Oferujemy perswazyjne teksty, które sprzedają – barwne opisy produktów, dobrze konwertujące landing pages, atrakcyjne mailingi i inne elementy niezbędne na dole lejka marketingowego. Tworząc tego rodzaju treści, bazujemy na różnego rodzaju mechanizmach psychologicznych, dzięki czemu nasz content staje się jeszcze bardziej przekonujący.
Komunikacja i copywriting
Chcesz opowiedzieć o swoich najlepszych projektach w formie case study? Myślisz o podcaście lub planujesz nowy format komunikacji w social mediach? Opowiedz nam o swoim pomyśle, a my zajmiemy się resztą! Mamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu wciągających opowieści, storytellingu i tworzeniu merytorycznych materiałów we współpracy z ekspertami z różnych branż.
Koncepcje kreatywne
Szukasz nowych rozwiązań, które trudno ubrać w standardowe ramy? Planujesz kampanię, która ma zaangażować wiele kanałów marketingowych i potrzebujesz big idea? Nasz zespół może wesprzeć Cię również w procesie kreatywnym. Tworzymy rozbudowane koncepcje wokół szeroko pojętej komunikacji, a następnie planujemy i skutecznie realizujemy kolejne kroki, aby pomysł wcielić w życie.
Jak możemy Ci pomóc?
Analiza Twojego brandu
Chcemy dobrze poznać Twoją markę oraz zrozumieć jej tone of voice i sposób komunikacji. Analizujemy USP Twoich produktów i usług, a następnie zestawiamy je z potencjalnymi oczekiwaniami i potrzebami grup docelowych, aby docierać do odbiorców ze skutecznymi komunikatami. Weryfikujemy również frazy kluczowe, które ściśle wiążą się z Twoim biznesem, a następnie badamy ich potencjał i pokrycie intencji. Sprawdzamy widoczność Twojej konkurencji oraz treści istniejące już na Twojej stronie, aby uniknąć ryzyka kanibalizacji. Z taką wiedzą dobieramy odpowiedni format treści dla Twoich celów biznesowych i tworzymy rozbudowaną strategię treści, które możesz realizować samodzielnie lub z pomocą naszych copywriterów i copywriterek.
Tworzenie treści
Tworzymy wysokiej jakości content, który spełnia wymagania SEO i jest atrakcyjny dla użytkowników. Przygotowujemy długie, merytoryczne artykuły na bloga, które edukują Twoich potencjalnych klientów i piszemy krótkie treści sprzedażowe dla produktów, listingów i kategorii. Dbamy o to, aby treści nie tylko wyświetlały się wysoko w wyszukiwarce, ale także rezonowały z narracją Twojej firmy w innych kanałach marketingowych. Mamy na uwadze intencję użytkownika i dbamy o to, aby treść spełniła jego oczekiwania na każdym etapie lejka sprzedażowego. Możemy stworzyć także rozbudowane sekcje contentowe, komunikację w social media, notki prasowe, case studies, kreacje wizualne i tłumaczenia lub lokalizacje. Słowem wszystko, czego potrzebuje Twoja marka, aby komunikować się ze swoimi odbiorcami w kanałach, w których są obecni.
Content wizualny
Nawet najwyższej jakości content nie powinien być tylko ścianą tekstu. Szczególnie w internecie. Dlatego tworzymy także treści wizualne, takie jak kreacje do artykułów, infografiki, składy e-booków, broszur i case studies. Możemy także zaprojektować banery na stronę lub do kampanii reklamowych, materiały na potrzeby social media lub inne formaty, których potrzebujesz. Proponujemy własne koncepcje lub bazujemy na przesłanych materiałach i projektujemy zgodnie z brandingiem Twojej marki, aby content wizualny był kolejnym elementem w Twojej spójnej strategii digital marketingu.
Analiza i optymalizacja
Weryfikujemy widoczność stworzonych treści oraz ruch, jaki generują na Twojej stronie. Sprawdzamy również trendujące frazy i wzrost liczby wyszukań oraz bierzemy pod uwagę zmieniające się cele biznesowe Twojej firmy i nowe działania konkurencji. Na tej podstawie proponujemy optymalizacje w istniejącym już contencie, aby był jeszcze lepiej widoczny w Google i przyciągał większą liczbę użytkowników na Twoją witrynę.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Content plan
Tworzymy rozbudowane strategie treści, analizując frazy kluczowe z wysokim potencjałem, content istniejący na Twojej stronie oraz działania konkurencji. Proponujemy zestawy słów, tematy artykułów, konspekty treści i gotowe plany publikacji, aby content mógł regularnie i długofalowo zasilać Twoją domenę, budując jej pozycję i autorytet.
Artykuły blogowe
Dostarczamy najwyższej jakości artykuły eksperckie i poradnikowe. Konstruujemy je tak, aby intrygowały czytelników i jednocześnie osiągały jak najwyższe pozycje w Google. Współpracujemy z copywriterami i copywriterkami specjalizującymi się w wielu różnych branżach oraz dysponujemy wewnętrzną redakcją, która dba o rzetelność i poprawność językową artykułów.
Artykuły sponsorowane
Nie tylko tworzymy dopracowane w każdym szczególe teksty, ale także zajmujemy się ich publikacją - niezależnie, czy celem jest link building, czy działania PRowe. Dobieramy portale tak, aby osiągnąć najwyższy zwrot z inwestycji, a jednocześnie dotrzeć z przekazem do nowych klientów i wzmacniamy autorytet Twojej domeny.
Treści sprzedażowe
Tworzymy treści na Twoją stronę, które spełniają założenia strategii SEO, przyciągają uwagę Twoich klientów i pomagają zwiększać konwersję. Realizujemy content sprzedażowy, który współgra z narracją Twojej marki i zachęca użytkowników do podjęcia określonego działania. Wiemy, że skuteczne teksty mogą skutecznie sprzedawać.
Content dla e-commerce
Kompleksowo opiekujemy się treściami dla e-commerce. Tworzymy content blogowy, treści na listingi, kategorie i strony marek, a także rozbudowane opisy produktów. Każdy element jest zgodny z założeniami SEO oraz angażuje Twoich potencjalnych klientów. Zajmujemy się również publikacją w CMSie, dbając o wygląd i format treści.
Sekcje contentowe
Wymyślamy i projektujemy rozbudowane sekcje contentowe nastawione na pozyskiwanie kalorycznego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania oraz angażowanie Twoich potencjalnych klientów. Tworzymy w internecie miejsca, do których użytkownicy chcą regularnie wracać i gdzie stają się ambasadorami Twojej marki.
Copywriting
Tworzymy krótkie treści, zręczne hasła reklamowe, copy na banery i slogany, które wyrażają big idea wielokanałowych kampanii.
Social media
Projektujemy komunikację na LinkedInie, Facebooku, Instagramie i X dla profili B2C i B2B. Tworzymy koncepcje, treść postów i kreacje wizualne, która angażują odbiorców i zamieniają ich w fanów lub obserwujących.
Dowiedz się więcej >
Naming
Potrzebujesz nazwy dla nowego produktu, usługi lub marki? Możemy Ci w tym pomóc! Wystarczy, że podzielisz się z nami swoją ogólną wizją, która będzie punktem wyjścia dla naszych propozycji. Zadbamy o to, aby były unikalne, trafne i z wolną domeną, jeśli to konieczne.
Case studies
Opowiedz nam jak wyglądała praca nad wybranymi projektami, a my opiszemy je w taki sposób, aby czytelnicy nie mieli wątpliwości, że w tego rodzaju sprawach warto zwracać się wyłącznie do Ciebie. Case study może być przeznaczone do publikacji na stronie lub mieć formę pliku pdf do pobrania, ale przygotujemy także skład do druku. Wówczas zajmiemy się także opracowaniem graficznym dokumentu.
Ebooki, raporty
Ty zapewniasz wkład merytoryczny, natomiast my ubieramy dane w słowa i prezentujemy je w atrakcyjnej, graficznej formie. Oto jak w skrócie może wyglądać praca nad e-bookiem we współpracy z naszymi grafikami i copywriterami. Jeśli chcesz możemy dodatkowo zająć się jego promocją.
Tłumaczenie treści
Pomożemy Ci w dopasowaniu globalnej komunikacji do realiów polskiego rynku. Najczęściej tłumaczymy z języka angielskiego na polski, ale jesteśmy otwarci także na mniej standardowe wyzwania.
Scenariusze podcastów
Ekspercką wiedzą można dzielić się nie tylko na blogu i w e-bookach, ale także w podcaście. Możemy stworzyć dla Ciebie koncepcję audycji, która będzie wyróżniać się na rynku podcastowym oraz zająć się opracowaniem scenariuszy poszczególnych odcinków. Specjalizujemy się w solowych podcastach narracyjnych.
E-mail marketing
Planujesz uruchomienie newslettera i potrzebujesz wsparcia w opracowaniu jego koncepcji? Prowadzisz już działania e-mail marketingowe, ale nie przynoszą one oczekiwanych efektów? Możemy wesprzeć Cię na każdym etapie, a z naszą pomocą Twój newsletter rozkwitnie i przyciągnie nowych subskrybentów.
Optymalizacja treści
Badamy istniejący na Twojej stronie content i rekomendujemy wprowadzenie zmian, które mogą przełożyć się na lepszą widoczność w SEO oraz wyższe zaangażowanie użytkowników. Realizujemy szybkie wdrożenia, jak i przygotowujemy rozbudowane treści, które wzbogacą opublikowane już artykuły.
Zarządzanie treścią
Wspieramy marki w kompleksowym zarządzaniu contentem. Publikujemy w CMSie, optymalizujemy istniejące zasoby i zarządzamy treściami produktowymi także w dużych e-commerce’ach z szerokim asortymentem.
Audyt contentu
Przeprowadzamy szczegółowy audyt contentu dostępnego na Twojej stronie. Sprawdzamy jak performują istniejące treści, weryfikujemy dobór tematów pod kątem search intent i potencjału SEO, analizujemy jakość artykułów oraz koncentrujemy się na szeregu dodatkowych aspektów, w tym analizie linków wewnętrznych, statusach obecnych URLi, grafik, nagłówków Hx i meta danych.
Analiza konkurencji
Weryfikujemy działania Twojej konkurencji pod kątem komunikacji i treści realizowanych na potrzeby SEO. Analizujemy styl narracji marki, sprawdzamy widoczność w wynikach wyszukiwania, pokrycie fraz kluczowych i estymowany ruch, a także monitorujemy inne kanały, aby badać wzmianki i ich sentyment.
Porozmawiamy o współpracy i nowych pomysłach?
Mateusz Kwiatkowski
Wiemy, jak dotrzeć do Twoich odbiorców
W odpowiedzi na biznesowe wyzwania i oczekiwania naszych klientów, celowo stworzyliśmy dział Content & Creative Strategy, który łączy kompetencje z zakresu SEO Contentu, copywritingu, komunikacji i kreatywnych projektów. Mamy duże doświadczenie zarówno w tworzeniu treści i contentu wizualnego, jak i niestandardowych koncepcji, które angażują różne kanały dotarcia do potencjalnych konsumentów. W naszym zespole pracują osoby od copywritingu, redakcji, projektowania graficznego, SEO contentu, social mediów i kreatywnych strategii, których obszary specjalizacji uzupełniają się wzajemnie. Dzięki temu możemy z powodzeniem realizować bardzo rozbudowane projekty, które spełniają szereg założeń i zapewniać kompleksową obsługę naszym klientom.
Analiza jako pierwszy krok do dobrego contentu
Jednym z pionów działu Content & Creative Strategy jest pion Content SEO – w którym pracujemy przede wszystkim na rzecz wyników organicznych stron naszych klientów i klientek. Tego typu działania prowadzimy od samego początku istnienia MBridge, a łączenie strategii contentowej z perspektywą SEO-wą to dla nas chleb powszedni. Przygotowujemy krótko- i długoterminowe content plany, analizujemy słowa kluczowe, badamy intencję wyszukań oraz content konkurencji. Nasze treści są nie tylko SEO-friendly, ale też przyjemne i łatwe w odbiorze oraz zgodne ze sztuką UX. Nie zamykamy się na inne obszary, bo content SEO to część dużej strategii i nie powinien być planowany w odosobnieniu. Kluczem do sukcesu jest dla nas analiza – to od niej zaczynamy każdy projekt, każdy content plan i każdy tekst. Dzięki nam się przekonasz, że content SEO to nie tylko frazy!
Urszula Żupnik
Na czym pracujemy?
Dlaczego warto z nami pracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.