Influencer marketing, który angażuje
Starannie dobieramy osoby zgodne z wartościami Twojej marki i dbamy o efekty realizowanych działań. Podejmujemy współpracę z influencerami, których wyróżnia autentyczność, a ich fani i fanki są zaangażowani i pokrywają się z Twoją grupą docelową. Przejmujemy odpowiedzialność za koncepcję kampanii, nawiązanie współpracy, negocjacje, briefing, wysyłkę produktów i przeprowadzenie skutecznych działań. Priorytetem wszystkich prowadzonych kampanii jest osiągnięcie konkretnych wyników, na których Ci zależy.
Czy Influencer Marketing jest dla Ciebie?
Marki konsumenckie
Twoja firma skupia się na produktach lub usługach dla odbiorców z sektora B2C? Dzięki współpracy z influencerami, którzy mają zaufanie ze strony swoich odbiorców, możesz budować świadomość brandu, zwiększać zaangażowanie oraz przekuwać to w konwersje. Nasze działania opierają się na precyzyjnym doborze influencerów, tworzeniu autentycznych treści i monitorowaniu efektów, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla Twojej marki
Marki usługowe
Influencerzy, dzięki swojej pracy online, budują grupę osób, które ufają ich rekomendacjom. W sektorze usług autentyczność i wspomniane zaufanie są kluczowe, a konkurencja o zdobycie lojalności klientów jest wysoka. Dzięki takiej promocji możesz docierać do klientów w sposób subtelny i przekonujący. Nasze podejście obejmuje zarówno makro- jak i mikro-influencerów, aby zapewnić różnorodność i właściwe dotarcie do grupy docelowej.
Branża e-commerce
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i poszukujesz sposobu na zwiększenie swojej widoczności, influencer marketing może być doskonałym uzupełnieniem innych działań marketingowych w Twojej strategii. Taka aktywność pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów oraz generować sprzedaż. W ramach naszych działań dopasowujemy plan działań do Twojej branży i targetu, tworzymy spersonalizowane kampanie oraz monitorujemy ich skuteczność.
Branża B2B
Choć często kojarzony głównie z branżą konsumencką, Influencer Marketing jest również skutecznym narzędziem w środowisku B2B. Dzięki naszym strategiom identyfikujemy kluczowe osoby w Twojej branży, tworzymy treści ukierunkowane na specyficzne potrzeby Twojego sektora oraz kontrolujemy przebieg działań, tak aby zapewnić maksymalne korzyści dla Twojego biznesu. Dobrze zaplanowana i poprowadzona współpraca z influencerem wygeneruje leady, które następnie zamienisz w umowy biznesowe.
Kompleksowe kampanie influencerskie
Analiza marki i wybór influencerów
Określenie celów oraz audyt Twojej marki są kluczowymi elementami, jakie podejmujemy przy współpracy. Sprawdzamy, czy działania influencerskie pasują do aktualnego etapu strategii marketingowej i rekomendujemy kroki, jakie należy podjąć w celu realizacji kampanii. Dokładnie analizujemy Twoje wartości i sposób obecnej komunikacji firmy, tak aby dopasowanie pomiędzy marką a influencerem było na najwyższym poziomie.
Strategia
Na podstawie celów kampanii i profilu influencerów opracowujemy spójną strategię. Zajmujemy się briefingiem, budżetem, harmonogramem publikacji, koncepcją przekazu, określeniem treści zakazanych oraz warunkami współpracy. Tworzymy angażujące i kreatywne komunikaty, mając na uwadze specyfikę kanału publikacji oraz grupy docelowej.
Realizacja kampanii
W Twoim imieniu nawiązujemy współpracę oraz negocjujemy warunki, na których Ci zależy. Ustalamy niezbędne szczegóły kampanii, takie jak zakres współpracy, rodzaj publikacji, ich częstotliwość i terminy. Monitorujemy realizację ustaleń, stopień zaangażowania i kontrolujemy wypełnianie warunków umowy.
Raportowanie
Działamy transparentnie, więc otrzymujesz od nas raporty, które są przejrzyste i pozwolą Ci zrozumieć, na co przeznaczony został Twój budżet oraz jak przełożył się na efekt. Na podstawie otrzymanych wyników możemy też zarekomendować kolejne działania lub objęcie ambasadorstwa Twojej marki przez wybranych twórców.
Zainteresuj się Influencer Marketingiem
Wiarygodność i zaufanie
Łatwiej ufa się osobie, która reklamuje konkretny produkt, niż produkującej go firmie. Rekomendacje influencerów są postrzegane jako bardziej autentyczne i wiarygodne przez ich obserwatorów, a to przekłada się na większe zaufanie do marki.
Zwiększone zaangażowanie
Treści stworzone i publikowane przez influencerów często generują większe zaangażowanie użytkowników niż tradycyjne reklamy. W końcu komunikacja wychodzi od osoby, z którą większość jej odbiorców ma już emocjonalne powiązanie. Dzięki temu, reklamy Twojego produktu zyskują więcej interakcji.
Nowe grupy docelowe
Współpraca z różnymi influencerami umożliwia dotarcie do różnorodnych grup odbiorców. To przekłada się na rozszerzenie zasięgu, dotarcie do nowych klientów oraz identyfikację nowych grup docelowych.
Generowanie konwersji
Rekomendacje influencerów mogą przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktów lub skorzystania z usług, co przekłada się na zwiększoną konwersję i sprzedaż.
Więcej niż tylko posty
W zakres pracy influencera naturalnie wchodzi tworzenie autorskich treści. Jednak po udostępnieniu publikacji ważne jest również wchodzenie w interakcje z odbiorcami. Dzięki zaangażowaniu wybranych influencerów możesz mieć pewność, że content dotyczący Twojej marki będzie jeszcze bardziej angażujący.
Większa wiedza
Influencer marketing możemy zaangażować także w proces tworzenia usługi lub produktu, pozyskując wartościowe informacje i feedback od szerokiej publiczności wybranych twórców. Odbiorcy mają większe zaufanie do marek, które mogą współprojektować.
Chcesz przeprowadzić kampanię z influencerami?
Mateusz Kwiatkowski
Influencer marketing to nie reklama. To relacje.
W naszym podejściu do kampanii z influencerami koncentrujemy się przede wszystkim na dokładnym poznaniu marki oraz dobraniu odpowiednich twórców, którzy posiadają zaangażowaną grupę odbiorców oraz są autentyczni. Nie zawsze stawiamy na duże i zasięgowe konta, które w wybranych przypadkach mogą być obserwowane z powodu popularności, ale nie zawsze oznacza to zaangażowanie, zaufanie i silne relacje. W naszych działaniach dobieramy influencerów i influencerki, którzy mówią językiem zbliżonym do marki, tworzą jakościowy content i wchodzą w interakcję ze swoimi fanami i fankami. Dzięki temu ich komunikacja jest naturalna, a rekomendacje częściej przekładają się na budowanie świadomości lub konwersję.
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Strategie SEO
Ponad 90% wpisywanych zapytań trafia do Google, a większość użytkowników i użytkowniczek nie dociera do dalszych wyników wyszukiwania. Strategia SEO to długofalowe działania, które budują widoczność Twojej witryny, zapewniają na niej stabilny ruch i pozwalają znaleźć Cię w sieci. Pomożemy Ci odkryć frazy kluczowe z wysokim volumenem wyszukiwań, zadbamy o kategorie produktowe, optymalizacje Twojej witryny pod kątem technicznym, przeprowadzimy działania link-buildingowe i wiele więcej. Dopasujemy strategię SEO do Twojej marki na podstawie solidnego audytu oraz analizy konkurencji, aby Twoja firma wyświetlała się co najmniej w TOP10.
Performance Marketing
Prowadzimy płatne kampanie w takich platformach, jak Google, Meta, LinkedIn, Ceneo, Bing, YouTube, Pinterest, czy TikTok. Dzięki naszemu know-how, doświadczeniu i autorskim skryptom kierujemy reklamy do odpowiednich odbiorców w momencie, gdy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Tworzymy i optymalizujemy kampanie, które budują zasięg i świadomość, a także przyciągają ruch na stronę i zwiększają konwersje. Zajmujemy się również tworzeniem atrakcyjnych treści reklamowych i monitorowaniem wyników, aby jak najbardziej maksymalizować Twój przychód i zwiększać ROAS.
Analityka internetowa
W pracy wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne, które pomagają nam identyfikować kluczowe wskaźniki efektywności i oceniać skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Analizujemy ruch na stronie, ścieżki zakupowe, źródła odwiedzin i wiele więcej, aby dostarczane Ci raporty były jak najbardziej szczegółowe, a nasze rekomendacje trafione. Dzięki temu możemy wspólnie podejmować trafne decyzje oparte na danych.
Content marketing
Sztukę tworzenia wartościowych treści, które angażują odbiorców i wspierają strategię SEO, opanowaliśmy do perfekcji. Pomożemy Ci zdobywać wysokie pozycje w Google i generować zainteresowanie klientów poprzez artykuły blogowe, komunikację na profilach marki, obrazowe opisy produktowe, kreacje wizualne, infografiki, czy inne, dowolne formy contentu, jakich potrzebujesz. Tworzymy content, który sprzedaje, a przede wszystkim ukazuje wartość Twoich produktów lub usług.
Strategie kreatywne
Kreatywność to klucz do wyróżnienia się na rynku. Potrzebujesz zaskakujących pomysłów? Tworzymy innowacyjne koncepcje marketingowe, które łączą różne kanały i formaty, aby przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Projektujemy rozwiązania i kampanie, które opowiedzą historię Twojej marki w sposób, który przemówi do serc i umysłów Twoich klientów. Zajmiemy się wszystkim, od strategii po realizację, aby Twoje przekazy były spójne, atrakcyjne i skuteczne.
UX/CRO
Większe zadowolenie klientów to wyższe przychody, więc dbamy, aby Twoja strona była intuicyjna i atrakcyjna wizualnie. Poprawiamy użyteczność Twojej witryny, aby użytkownicy chętniej dokonywali zakupów i wracali po więcej. Przeprowadzamy audyty UX, identyfikujemy bariery konwersji i wdrażamy niezbędne zmiany, które zwiększają współczynnik konwersji. Nasz zespół dba o wszystko, co może mieć realny wpływ na wyższe zyski Twojej firmy.
Social media
Projektujemy komunikację na LinkedInie, Facebooku, Instagramie i X dla profili B2C i B2B. Tworzymy koncepcje, treść postów i kreacje wizualne, które angażują odbiorców i zamieniają ich w fanów lub obserwujących. Prowadzimy działania organiczne i płatne, mając na uwadze Twoją grupę docelową oraz kanały, w których naprawdę przebywa.
Profil Firmy Google
Zarządzamy wizytówkami Google, dbając o optymalizację i aktualność informacji. Reagujemy na komentarze i opinie, aby unikać kryzysów i zapewnić Twoim klientom niezbędną pomoc. Sprawiamy, że Twoja firma jest widoczna lokalnie i prezentuje się profesjonalnie. Wprowadzamy dokładne informacje o Twojej działalności, zdjęcia, godziny otwarcia i wiele więcej. Dzięki regularnym aktualizacjom i odpowiedziom budujemy pozytywny wizerunek Twojej marki i zwiększamy jej zasięg.
Strategia B2C
Projektujemy i realizujemy rozbudowane strategie dla firm B2C, w ramach których łączymy wiele kanałów digital. Celem naszych działań omnichannel jest zbudowanie świadomości Twojej marki, zwiększenie przychodów i lojalizacja klientów.
Strategie B2B
Projektujemy i realizujemy rozbudowane strategie dla firm B2B, dokładnie planując lejek marketingowo-sprzedażowy. Budujemy zainteresowanie, wykorzystujemy lead magnety, pozyskujemy dane od potencjalnych leadów i przekazujemy do Twojego działu sprzedaży.
Dlaczego warto z nami pracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.