SentiOne
SentiOne służy do monitorowania internetu oraz mediów społecznościowych pozwalając firmom sprawdzić opinie na temat marki czy oferowanych produktów. To zaawansowane narzędzie w krótkim czasie zbiera w jedno miejsce wszystkie wypowiedzi i artykuły zamieszczone np. na blogach, portalach, porównywarkach, forach oraz serwisach społecznościowych i informacyjnych.
Co musisz wiedzieć o SentiOne?
Narzędzie jest głównym produktem spółki SentiOne działającej w branży internetowej od 2011 roku. Założycielami i autorami narzędzia są Bartosz Baziński, Michał Brzezicki oraz Kamil Bargiel. Obecnie SentiOne monitoruje internet na 26 rynkach europejskich, a do grona klientów należy wiele popularnych w świecie marek.
Funkcje SentiOne
SentiOne bez przerwy sprawdza strony internetowe, poszukując interesujących użytkownika informacji na podstawie zdefiniowanych przez niego słów kluczowych. Wystarczy wpisać nazwę marki, produktu czy frazę zawierającą związane z firmą wyrazy, by po krótkiej analizie poznać wszelkie opinie.
Najważniejsze funkcje:
- Monitorowanie wizerunku marki – dzięki śledzeniu opinii szybko można sprawdzić jak dana marka czy produkt jest postrzegany przez użytkowników. W ten sposób można również poznać opinie na temat konkurencji.
- Analiza opinii klientów – poznanie opinii klientów pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania wobec produktu lub oferowanej usługi.
- Automatyczne raportowanie – w zależności od ustawień, przedsiębiorca może otrzymywać dzienne, tygodniowe czy miesięczne raporty dotyczące istotnego dla firmy zagadnienia.
- Dokładna analiza danych – SentiOne umożliwia sprawną analizę wszystkich zebranych informacji, co pozwala na znaczną oszczędność czasu.
- Wspieranie sprzedaży – dokładna analiza opinii związanych z produktem lub usługą pozwala bardziej sprecyzować działania marketingowe.
- Poznawanie nowych trendów – dzięki narzędziu można obserwować jakie tematy cieszą się w branży największym zainteresowaniem.
Zastosowania SentiOne
Za pomocą SentiOne przedsiębiorcy mogą poznać opinię użytkowników sieci nie tylko na temat swoich produktów lub usług, ale także wizerunku firmy czy marki. Dzięki temu niemal natychmiast mają możliwość zareagować na pytania klientów, czy włączyć się w dyskusje związane z ofertą. Dodatkowo SentiOne stosowane jest do zbierania informacji na temat potrzeb i oczekiwań klientów, co pozwala poprawić jakość ich obsługi. Monitoring sieci jest również przydatny w mierzeniu efektywności kampanii reklamowych, dalszym planowaniu oraz ewentualnej optymalizacji.
Podsumowanie
SentiOne pozwala firmom na poprawę komunikacji z klientami i poznanie swojej pozycji na rynku, co ułatwia podjęcie dalszych kroków związanych nie tylko z dokładniejszym określeniem celu kampanii reklamowych, ale także ewentualnym podniesieniem jakości czy rodzaju usług lub produktów. Dzięki niemu można błyskawicznie reagować na zmieniające się potrzeby klientów, a co za tym idzie zwiększać zyski i prestiż firmy.