Emplifi
Emplifi to kompleksowe narzędzie oferujące pakiet usług marketingowych, skupiających się na mediach społecznościowych – umożliwia on m.in. zarządzanie reklamami, planowanie postów oraz tworzenie raportów i statystyk. Z narzędzia korzystają uznane marki, takie jak L’Oreal czy McDonald’s.
Co musisz wiedzieć o Emplifi?
Początki Emplifi, znanego wcześniej jako Socialbakers, sięgają 2008 roku. Serwis stworzył czeski biznesmen Jan Rezab – jego usługi były wówczas skupione głównie na analizie mediów społecznościowych pod kątem rodzących się w nich trendów. Przez lata charakter Socialbakers zmienił się. W 2020 roku firma została połączona z Astute i otrzymała nową nazwę – Emplifi.
Funkcje i zastosowania Emplifi
Emplifi nie jest jedną aplikacją lub programem, lecz całym zbiorem narzędzi służących do zarządzania mediami społecznymi. Część z tych rozwiązań jest wspierana przez sztuczną inteligencję. Usługami zarządza się z wygodnego pulpitu, który łączy podstawowe funkcje Emplifi:
- analytics – śledzenie statystyk i tworzenie porównawczych analiz,
- ads – zarządzanie reklamami w mediach społecznościowych,
- builder – narzędzie do publikowania postów w social mediach.
Emplifi oferuje także planowanie postów w mediach społecznościowych, tworzenie person i grup docelowych, generowanie szczegółowych raportów oraz kompleksowe analizy (np. najczęściej używanych hasztagów, najczęściej lajkowanych i komentowanych postów). Do dyspozycji użytkowników pozostaje również system obsługi zgłoszeń – pozwala on uporządkować wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości prywatne, a także bezpośrednio na nie odpowiadać.
Podsumowanie
Emplifis to narzędzie dla firm, które chcą lepiej zrozumieć odbiorców i optymalizować kierowane do nich treści tak, aby znacznie poszerzyć ich grono. Na podstawie zebranych przez usługę danych mogą stworzyć efektywniejsze strategie i kampanie.