ActiveCampaign

ActiveCampaign to narzędzie do automatyzacji, które ułatwia i usprawnia działanie procesów marketingowych. Jednym z nich jest grupowanie odbiorców, dzięki któremu wiesz, jakimi treściami mogą być oni zainteresowani. W weryfikacji tego mogą pomóc generowane w czasie rzeczywistym raporty, a także możliwość uruchomienia testów.

Co musisz wiedzieć o ActiveCampaign?

Początki platformy internetowej ActiveCampaign sięgają 2003 roku, gdy jej twórca Jason Vandeboom założył firmę consultingową o tej samej nazwie. Jej możliwości wciąż się rozszerzają – w 2023 roku zostały do niej wprowadzone funkcje związane z działaniem generatywnej sztucznej inteligencji.

Funkcje ActiveCampaign

Narzędzie skupia się na e-mail marketingu, a także automatyzacji i sprzedaży. Dużą rolę gra tu również szczegółowa personalizacja doświadczeń użytkowników.

Wśród funkcji tego narzędzia możesz spodziewać się między innymi:

  • gotowych szablonów treści i formularzy, a także kreatora landing pages,
  • tworzenia bazy danych kontaktów,
  • automatyzacji procesów sprzedaży,
  • możliwości uruchomienia testów A/B,
  • analizy i raportowania wyników działań w czasie rzeczywistym,
  • lejków sprzedażowych,
  • zarządzania kalendarzem i przypisywania pracownikom zadań.

Gromadzone przez ActiveCampaign dane to cenne źródło informacji – pozwolą wybrać odpowiednie treści, kanał komunikacyjny i czas wysyłki treści do poszczególnych grup odbiorców.

Zastosowania ActiveCampaign

Adresatem narzędzia jest każdy, kto chce zaangażować klientów do działania i udoskonalić kierowane do nich treści. Godne uwagi są tu integracje z ponad 900 narzędziami, platformami CMS i e-commerce takimi jak Google Analytics, PrestaShop, Salesforce, Slack, SurveyMonkey czy WordPress.

Podsumowanie

ActiveCampaign to wszechstronne narzędzie, które może znacząco poprawić zarządzanie kampaniami marketingowymi, dostarczając spersonalizowane doświadczenia klientom na dużą skalę. Wszystkie wymienione funkcjonalności ActiveCampaign możesz przetestować podczas 14 dni okresu próbnego – po tym okresie do wyboru są 4 płatne plany.