RAPORT: Dystrybucja ruchu brandowego w polskich e-commercach
Co znajdziesz w raporcie?
Pobierz Raport
E-commerce
Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do darmowego materiału.
Jaki jest cel tego raportu?
Frazy brandowe oraz ruch z nich pochodzący są często pomijane w strategiach marketingowych e-commerców, które szczególnie w SEO koncentrują się na frazach non-brand. W ramach tego raportu pokazujemy wagę fraz brandowych, z których ruch łatwo mogą przejmować inne serwisy (np. z kodami rabatowymi lub gazetkami promocyjnymi). Analizujemy to na podstawie najpopularniejszych brandów e-commerce w Polsce i pozostawiamy listę dobrych praktyk, które warto stosować, aby odzyskać ten ruch.
Jak powstał raport?
Raport powstał w ramach obszaru SEO Business Intelligence naszej agencji, na bazie własnych opracowań w oparciu o dane analityczne udostępniane przez SimilarWeb.com, Ahrefs.com oraz Planner Słów Kluczowych Google Ads. Na podstawie Country Rank od SimilarWeb wyselekcjonowaliśmy 100 najpopularniejszych domen e-commerce, sprawdziliśmy potencjał wyszukiwań ich fraz brandowych, a następnie dla TOP25 przeprowadziliśmy szczegółową analizę dystrybucji brandu, opierając się o listę 500 fraz brandowych dla każdej z nich.
Dla kogo jest nasz raport?
Nasz materiał powstał z myślą o wszystkich, którzy poruszają się w obszarze digital marketingu — specjalistów in-house z działów SEO i performance, managerów odpowiedzialnych za sprzedaż online lub brand, a także właścicieli e-commerców każdej wielkości. To nie tylko solidna dawka wiedzy, ale również dobry punkt wyjścia do nowego spojrzenia na własną strategię e-commerce.