#CaseStudies
Czytaj więcej
Co to jest case study?
Case study, czyli po polsku studium przypadku, to szczegółowy opis projektu, który krok po kroku wyjaśnia, jak przebiegał dany proces oraz jakie przyniósł efekty. Format ten wykorzystuje się w wielu branżach, ale szczególną popularność zyskał w marketingu. To świetny sposób na zaprezentowanie indywidualnego podejścia do wybranych kampanii oraz niepodważalny dowód na skuteczność podjętych działań. Żadne case study nie może się w końcu obejść bez danych porównujących sytuację sprzed i po kampanii. Słowa bez wątpienia mają moc, ale w case study o marketingu to liczby grają pierwsze skrzypce.
Efekty naszych partnerów
Każdego dnia pracujemy nad sukcesem naszych partnerów. Wszystkie projekty napawają nas dumą, więc tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, gdy niektórymi z nich możemy się podzielić, z większą liczbą odbiorców. To właśnie nasze działania oraz procesy prowadzone dla klientów opisujemy w case studies.
Wśród dotychczas opublikowanych historii pojawiły się case studies dotyczące świadczonych przez nas usług dla klientów z różnych branż i sektorów. Między innymi pojawiły się case studies z branży finansowej, kosmetycznej, home decor, komunikacyjnej, czy spożywczej. Wszystkie opisane przypadki, to projekty, które napawają dumą zarówno nas, jak i naszych partnerów. Przy okazji publikacji takich materiałów ujawniamy wykorzystywane przez nas strategie i dzielimy się pomysłami na rozwiązanie niektórych popularnych problemów takich jak usuwanie duplikatów wizytówek w Google Maps czy poprawa indeksacji w Google. Format case study pozwala nam pokazać nasze podejście do prowadzonych projektów, a także zaprezentować jego efekty w najbardziej transparentny sposób.
Nie tylko tworzymy własne case studies, ale wspieramy w tym zakresie naszych klientów
Potrzebujesz case study, ale brakuje Ci czasu na jego rzetelne opracowanie? Opowiedz nam o swoim projekcie, a nasi copywriterzy opiszą go tak, że klienci nie będą mieli wątpliwości, że warto z tobą współpracować. Jeśli chcesz, możemy uzupełnić case study o grafiki – wykresy, infografiki i ilustracje, dzięki którym najważniejsze informacje będą przyciągać wzrok. Case study może być przeznaczone do publikacji na blogu lub mieć formę pliku pdf do pobrania. Ty decydujesz, jaki format najbardziej Ci odpowiada.