Ten kwartał zdecydowanie zaskoczył nas liczbą wydarzeń w MBridge! Wiele rzeczy pojawiło się w naszej agencji po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni, a każda następna inicjatywa dała nam nową motywację do działania. Nie zabrakło awansów oraz wyzwań, a o wszystkich szczegółach dowiecie się z artykułu!
Gromkie brawa dla nowych specjalistek w dziale Contentu
Marta Ogonowska oraz Aleksandra Adamczyk swoją drogę w MBridge rozpoczęły od Programu Stażowego. Od tego czasu przeszły ogromny rozwój umiejętności zawodowych, a to, że mogliśmy obserwować ten proces, napawa nas dumą. Tym bardziej cieszymy się, mogąc dzisiaj poinformować, że od tego kwartału Marta i Ola pełnią swoje role na całkiem nowych stanowiskach!
Od połowy kwietnia dziewczyny objęły rolę specjalistek w dziale Contentu. Marta została Content Specialist, natomiast Aleksandra — SEO Content Specialist.
Jak dziewczyny podsumowują ten czas i swoje nowe role?
Nowe wyzwania, ciekawe projekty, angażujący klienci – to kilka z wielu elementów pracy w MBridge, dzięki którym mogę się rozwijać. Awans na stanowisko Content Specialist jest następnym etapem mojego rozwoju zawodowego, otwierającym drzwi do kolejnych fantastycznych działań, a tych w MBridge na pewno nie zabraknie!
Marta Ogonowska, Content Specialist
To właśnie w MBridge stawiałam pierwsze kroki w branży marketingowej, tym bardziej cieszę się, że moje postępy zostały docenione. Jestem ogromnie wdzięczna za możliwość dalszego rozwoju, zwłaszcza w tak wyjątkowym teamie!
Aleksandra Adamczyk, SEO Content Specialist
Dział analityki w ogniu szkoleń GA4
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem wdrożeń GA4. W związku ze zmianami, jakich doświadczyliśmy z końcem czerwca, specjalistki z działu Analityki przeprowadziły w tym kwartale wiele migracji pomiędzy Universal Analytics a jego nową wersją — Google Analytics 4.
Jako agencja stawiamy na transparentność i partnerskie relacje, dlatego nie koncentrowaliśmy się jedynie na wdrożeniu i konfiguracji GA4, ale także na przekazywaniu wiedzy na temat nowego narzędzia. Dlatego w całym procesie nie mogło zabraknąć szkoleń z GA4 realizowanych zarówno dla naszych Klientów, jak i zespołu MBridge. Takie merytoryczne spotkanie dla nas przeprowadziła Anna Szewczyk, nasza Junior Web Analytics, która w detalach wyjaśniła różnice pomiędzy UA a GA4 oraz pokazała jak pracować z nową wersją.
Sama zmiana UA na GA4 jest oczywiście ważna, jednak równie ważne jest umiejętne korzystanie z nowych funkcjonalności, jakie niesie narzędzie. Właśnie dlatego, jako agencja postanowiliśmy skupić się na dostarczeniu jak największej ilości informacji dla korzystających z Google Analytics 4, zarówno wśród klientów, jak i specjalistów MBridge. W ciągu całego kwartału przeprowadziliśmy wiele szkoleń, stworzyliśmy przydatne handbooki i staraliśmy się przeprowadzić zespoły naszych partnerów jak najpłynniej przez cały proces.
Anna Szewczyk, Junior Web Analytics
Był Bieg Firmowy, przyszedł czas na FRRuuu
W maju wzięliśmy udział w 11. edycji Biegu Firmowego — charytatywnym wydarzeniu, gdzie kilometry liczyły się dla podopiecznych Fundacji Everest.
W tym momencie nasza uwaga skupia się na kolejnej dyscyplinie sportowej, jeździe na rowerze! Dlaczego tak? MBridge postanowiło dołączyć do kolejnego eventu, tym razem z ekologią w tle. Mowa oczywiście o Firmowym Rajdzie Rowerowym, w którym dwie drużyny z naszej agencji wystartują już 19 września w Warszawie.
Sportowa grywalizacja… START!
W myśl sportowemu zacięciu naszego zespołu postanowiliśmy spróbować swoich sił również w wewnętrznej rywalizacji, którą nazwaliśmy MBridge — Sport & Marketing Experts. Jest to nasze pierwsze podejście do grywalizacji zespołowej, jednak już teraz wiemy, że będzie to świetna zabawa — tym bardziej że jest o co walczyć! Oprócz nagród dla wygranych osób ta, która zajmie I miejsce w wyzwaniu miesięcznym będzie mogła dodatkowo wybrać fundację, na rzecz której MBridge przeleje pół tysiąca złotych.
Przez cały lipiec oraz sierpień, przy użyciu aplikacji Strava, chętni z naszego zespołu konkurują ze sobą w dwóch wyzwaniach miesięcznych, gromadząc kilometry w indywidualnym rankingu. Jesteśmy ciekawi, jak będzie wyglądać podium po pierwszym i drugim miesiącu naszej zabawy, czego z pewnością dowiecie się w podsumowaniu kolejnego kwartału!
Nasz pierwszy raport e-commerce
Pod koniec maja opublikowaliśmy pierwszy tak obszerny w historii MBridge raport branżowy. Ranking 100 najpopularniejszych e-commerce pod względem ruchu brandowego w Polsce wraz z liczbą fraz kluczowych, ich potencjałem i pozycją domeny w Country Rank od SimilarWeb pojawił się w przestrzeni internetowej i przykuł uwagę szerokiej grupy odbiorców z branży e-commerce i marketingu!
W raporcie, oprócz TOP100 domen e-commerce znalazły się także: analiza dystrybucji ruchu dla TOP25 sklepów, zestawienie potencjału głównych fraz brandowych i fraz long-tail, ranking TOP100 największych beneficjentów ruchu brandowego z podziałem na kategorie oraz konkretne rozwiązania i porady dotyczące SEO, oraz Performance Marketingu od naszych ekspertów.
Skontaktuj się z nami