W lipcu 2023 roku agencja digital marketingu MBridge — Marketing Experts nawiązała współpracę z marką Reuter, która jest jednym z największych specjalistów i sprzedawców internetowych w zakresie wyposażenia łazienek i wnętrz. Nasi specjaliści wspierają polską odsłonę e-commerce Reuter.com w zakresie SEO oraz content marketingu, realizując ustalone z Klientem cele biznesowe.
Nasz nowy Klient — Reuter.com
Reuter jest przykładem firmy, która dzięki konsekwentnemu podejściu i odważnemu wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań zbudowała solidne fundamenty i rozwinęła się w ogromnym stopniu. Z niewielkiego zakładu instalacyjnego założonego w 1986 roku stała się prekursorem branży sanitarnej i liderem w swoim sektorze. W ciągu ponad 30 lat działalności ekspansja objęła wiele krajów i w tym momencie Reuter dostarcza przesyłki na terenie nie tylko całych Niemiec, ale również do 26 innych krajów europejskich, w tym m.in. do Włoch, Hiszpanii, Francji, Czech, Polski i państw nadbałtyckich.
Główna siedziba, a także showroom znajdują się w Düsseldorfie, a centrum logistyczno-administracyjne zlokalizowane jest w Mönchengladbach. Europejskie oddziały Reuter można znaleźć w Paryżu i Bernie, a od początku 2023 roku także w Warszawie, skąd zarządzana jest polska wersja sklepu internetowego Reuter.com, dla której mamy przyjemność realizować strategię SEO.
Reuter.com zgromadził ponad 250 marek znanych producentów z sektora łazienkowego, oświetleniowego i kuchennego, koncentrując się przede wszystkim na dostarczaniu jak najwyższej jakości swoim klientom. W magazynie w Mönchengladbach znajduje się ponad 100 000 markowych artykułów.
Współpraca z MBridge — Marketing Experts
Jako MBridge koncentrujemy się na działaniach SEO, realizując strategię poprzez wysokiej jakości działania contentowe. W ramach naszej strategii chcemy zwiększać widoczność polskiej wersji sklepu internetowego Reuter.com w organicznych wynikach wyszukiwania, a tym samym budować większą świadomość nowej na polskim rynku marki, pozyskiwać kaloryczny ruch i dążyć do zwiększania konwersji.
Nasze partnerskie działania z Reuter.com koordynuje Piotr Grabarczyk — Digital Strategist w MBridge. Za strategię SEO i Content SEO odpowiedzialne są Julia Kwaśnik — SEO Specialist oraz Aleksandra Adamczyk — SEO Content Specialist, które realizują nasze działania przy wsparciu zespołów SEO i Contentu.
Jako MBridge, ogromnie cieszy nas praca nad tym projektem. Klient, który ma szerokie perspektywy rozwoju w przestrzeni internetowej to dodatkowa motywacja do poszukiwania kreatywnych rozwiązań i coraz to nowych podejść, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Jesteśmy dumni, że do grona partnerów MBridge dołączył kolejny międzynarodowy e-commerce. Nie możemy się doczekać wspólnie osiągniętych wyników.
Maciej Brożonowicz, CEO MBridge
Zoptymalizowane działania contentowe to ogromne wsparcie dla skutecznej strategii SEO. W naszym podejściu skupiliśmy się na efektywnie zbudowanym planie publikacji, który stanowi trzon czynności prowadzących do osiągnięcia zadowalających wyników w budowaniu widoczności w sieci. Kooperacja pomiędzy działem SEO oraz Contentu zapewnia nam najlepsze możliwe efekty, co w perspektywie Klienta jest niezwykle istotne.
Julia Kwaśnik, SEO Specialist
Współpraca z marką Reuter.com w głównej mierze opiera się na strategii content SEO. Dążymy do pozyskania wartościowego ruchu i ogólnej poprawy kondycji domeny, dlatego koncentrujemy się na publikacji wysokiej jakości treści — zakres naszych działań obejmuje między innymi stworzenie od podstaw dobrze zoptymalizowanego bloga oraz realizację artykułów zewnętrznych.
Aleksandra Adamczyk, SEO Content Specialist
Skontaktuj się z nami