Na bieżąco informujemy o naszych projektach komercyjnych, ale stosunkowo niewiele mówimy o działaniach na rzecz organizacji non profit. Tymczasem jest ich całkiem sporo! Co ważne nie są to wyłącznie pojedyncze, okolicznościowe akcje, tylko stała, często wieloletnia współpraca. Zobacz, jak wspieramy inicjatywy bliskie naszym wartościom.
Kogo, dlaczego i jak wspieramy?
Zarówno jako zespół, jak i jednostki regularnie angażujemy się w różne akcje dobroczynne. Wystarczy wspomnieć nasz niedawny udział w Biegu Firmowym. Uczestnictwo w takich wydarzeniach to jednak nie wszystko. Oprócz tego dzielimy się naszą wiedzą i umiejętnościami, realizując działania marketingowe dla wybranych organizacji charytatywnych. One także potrzebują przecież promocji w internecie!
Wspieramy NGOsy, których wartości są nam bliskie. Cenimy media, które tworzą wartościowe, wrażliwe społecznie treści i nie poddały się walce na kliknięcia, dlatego pomagamy dwóm redakcjom w działaniach SEO i analityce internetowej. Zależy nam na tym, aby wiedza dotycząca zmian klimatu docierała do możliwie jak największego grona osób, więc promujemy tego rodzaju treści w wyszukiwarce.
Niejednokrotnie organizowaliśmy też szkolenia dla zaprzyjaźnionych stowarzyszeń i fundacji, aby zwiększyć efektywność ich działań online. Przykładem może być szkolenie z GA4, które w redakcji Pismo przeprowadziła Anna Szewczyk, nasza Web Analyst. Więcej na temat tej współpracy, jak i pozostałych, piszemy w kolejnych akapitach.
Masz problem z marketingiem?
Nasi Partnerzy z trzeciego sektora:
Magazyn Pismo
Magazyn Pismo to miesięcznik opinii, który oferuje czytelnikom pogłębione analizy, reportaże i eseje na tematy społeczne, kulturalne i polityczne. Redakcja od początku stawia na najwyższą jakość i rzetelność przekazu. Wystarczy wspomnieć, że każdy artykuł przechodzi kilkuetapową weryfikację fact-checkingową, co zdecydowanie nie jest standardem we współczesnych mediach.
Pismo ukazuje się w trzech wersjach, papierowej, cyfrowej (magazynpismo.pl) i audio. Nasza współpraca z Magazynem obejmuje szeroki zakres działań marketingowych. Oprócz optymalizacji SEO i kampanii Google Ads, dostarczamy również zaawansowane usługi analityczne.
MBridge wspiera Magazyn Opinii Pismo w Performance Marketingu i SEO, a także zapewnia wsparcie w analityce internetowej, tworząc m.in. dedykowane raporty dla naszego zespołu, które pozwalają wygodnie zestawiać i wizualizować kluczowe dla nas dane. Po stronie MBridge spotkaliśmy się z elastycznością, profesjonalizmem i chęcią zrozumienia naszych potrzeb. Dodatkowo cenimy sobie wszelkie inicjatywy związane ze szkoleniami dla naszych pracowników. Widzimy, że MBridge działa transparentnie i chce, aby klient miał pełen wgląd w prowadzone działania oraz osiągane wyniki.
Piotr Nesterowicz
Dyrektor Wydawniczy, Prezes Zarządu Fundacji Pismo
Climat Strategies Poland
Climat Strategies Poland wspiera firmy i miasta w drodze do neutralności klimatycznej. Fundacja nie tylko edukuje na temat zmiany klimatu, ale także aktywnie pomaga biznesom we wdrażaniu strategii dekarbonizacji oraz adekwatnej komunikacji środowiskowej bez greenwashingu. Nasze działania (kampanie Google Ads i optymalizacja SEO) mają na celu zwiększenie zasięgu działań organizacji i tym samym dotarcie z przekazem do jeszcze większej ilości firm potencjalne zainteresowanych współpracą.
Zaangażowanie, skuteczność i profesjonalizm agencji MBridge pomagają nam skuteczniej docierać z naszymi materiałami nt. zmian klimatu do szerszego grona odbiorców. MBridge jest naszym wieloletnim partnerem w działaniach online i bardzo cenimy fakt, że towarzyszy nam w każdym nowym projekcie i wyzwaniu.
Agnieszka Liszka-Dobrowolska
Dyrektorka, Współzałożycielka Fundacji Climate Strategies Poland
PTCA
Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) to organizacja, która działa na rzecz osób dotkniętych zapalnymi chorobami skóry i alergiami, w tym atopowym zapaleniem skóry. PTCA prowadzi działania edukacyjne, mające na celu poprawę jakości życia chorych oraz ich rodzin, a także aktywnie walczy o bezpłatny dostęp do nowoczesnych form leczenia.
Nasza współpraca z PTCA obejmuje wsparcie analityczne. Aby osoby potrzebujące miały łatwy dostęp do profesjonalnego wsparcia i rzetelnych informacji dokładamy wszelkich starań, żeby dane o działaniach podejmowanych przez organizację były dla jej zespołu dostępne, a wnioski płynące z tych informacji, mogły być podstawą do dalszych, skutecznych kroków.
MBridge wspiera Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych w zakresie analityki internetowej. Zespół specjalistów z agencji nie tylko wywiązuje się z planowanych działań, ale także wykazuje się głębokim zrozumieniem naszych wartości i misji. MBridge to partner, który nie tylko dostarcza usługi i profesjonalne rozwiązania, ale przede wszystkim rozumie założenia swoich klientów i angażuje się w realizowanie ich celów.
Małgorzata Godziątkowska
Członek Zarządu PTCA, Dyrektor ds. marketingu
Serwis Więź.pl
Więź.pl to wyjątkowa przestrzeń w polskim internecie, gdzie jest miejsce na debatę, pogłębione analizy i komentarze na temat bieżących wydarzeń w Polsce, świecie, w Kościele i kulturze. Nazwa pisma jest wyznacznikiem jego linii programowej – „Więź” pragnie służyć odnajdywaniu tego, co wspólne, pojednaniu, przezwyciężaniu uprzedzeń i stereotypów.
Więź to nie tylko serwis internetowy, ale także papierowy kwartalnik ukazujący się nieprzerwanie od 1958 roku oraz wydawnictwo książkowe. Jak nietrudno się domyślić nasza współpraca koncentruje się na promocji treści publikowanych na stronie internetowej. Skupiliśmy się przede wszystkim na działaniach SEO, aby zwiększyć widoczność artykułów Więzi w wyszukiwarce.
MBridge wspiera inicjatywy środowiska "Więzi" w przestrzeni internetowej, koncentrując się na działaniach SEO. Dzięki profesjonalnemu zaangażowaniu ze strony agencji otrzymaliśmy skuteczne wsparcie w procesach marketingowych na których nam zależało. MBridge to partner, który dba o sukces swoich klientów, planując działania tak, aby osiągnąć cele ustalone wspólnie na początku współpracy. Dodatkowo potrafi dopasować się do potrzeb i specyfiki naszej organizacji.
Bartosz Bartosik
Redaktor naczelny portalu Więź.pl
Wciąż mamy przestrzeń na kolejne projekty NGO!
Wymienione projekty kończą listę organizacji, dla których realizujemy działania marketingowe. Nie jest ona jednak zamknięta. Jeśli prowadzisz fundację lub stowarzyszenie, potrzebujesz marketingowego wsparcia i uważasz, że nadajemy na podobnych falach, skontaktuj się z nami! Postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące marketingu, a może nawet nawiążemy dłuższą współpracę na korzystnych dla Twojej organizacji warunkach.
MBridge - Marketing Experts to agencja, która zatrudnia ludzi o ogromnym doświadczeniu i wiedzy. Nasz zespół łączy jednak jeszcze jedna wspólna cecha. Lubimy pomagać, a to, że możemy wspierać w docieraniu z wartościowym przekazem każdą z wymienionych organizacji, tym bardziej napawa nas dumą i nadaje naszej pracy głębszy sens. Jesteśmy otwarci na współpracę z fundacjami i organizacjami, które kierują się wartościami zbieżnymi z naszymi. Jeśli więc potrzebujesz wsparcia w digital marketingu, odezwij się do nas i skorzystać z bezpłatnej konsultacji z naszym Digital Strategist!
Maciej Brożonowicz
CEO MBridge