Moda na blogi korporacyjne rozpoczęła się prawie 7 lat temu, kiedy Google wdrożył algorytm Panda, a na pierwszych miejscach w wyszukiwarce zaczęły wyświetlać się strony zapełnione wysokiej jakości treścią.
Unikalne i wysokiej jakości treści charakteryzują m.in. popularne portale informacyjne czy blogi. Dlatego, gdy dopiero zakładamy bloga firmowego musimy mieć świadomość, że będą one naszą konkurencją. Jak się przez nią przebić?
W materiale dla portalu Interaktywnie.com Joanna Żelazińska, Copywriter w MBridge omawia kilka elementów, z którymi powinny zapoznać się osoby odpowiedzialne za bloga firmowego m.in.:
-
-
- Dlaczego warto przyjrzeć się przyszłym czytelnikom Twojej witryny?
-
- Jak duże znaczenie ma analiza fraz kluczowych?
- Dlaczego warto zdobywać linki zewnętrzne (link building)?
-
Całość artykułu znajdziecie pod linkiem.
A jeśli prowadzisz swojego bloga i chcesz zarabiać na udostępnianych reklamach, poznaj system Google AdSense!