W 2025 rok weszliśmy z przytupem – otrzymaliśmy kilka ważnych, branżowych nagród, powitaliśmy kolejne nowe osoby w zespole i przeprowadziliśmy wewnętrzną akcję dla naszych pracowników. W ciągu zaledwie trzech miesięcy wprowadziliśmy do oferty nowe produkty i stworzyliśmy mnóstwo praktycznych treści z zakresu biznesu i marketingu. Czas na krótkie podsumowanie naszych najważniejszych działań w minionym kwartale.
Nowy produkt – AutoAudyt GA4
Pod względem biznesowym pierwszy kwartał 2025 roku należał do działu Analiz. Jeszcze w grudniu 2024 wystartowaliśmy z AutoAudytem GA4 – naszym autorskim narzędziem, które pozwala w kilka chwil sprawdzić, czy dane w Google Analytics 4 odkładają się poprawnie. Od tego czasu z rozwiązania skorzystało już wiele firm, a ich liczba stale rośnie.

AutoAudyt GA4 to odpowiedź na najczęstsze problemy, z jakimi spotykają się nasi klienci. Narzędzie wykrywa błędy w konfiguracji i sugeruje konkretne rozwiązania, co znacząco przyspiesza proces optymalizacji. Obecnie dane analityczne to klucz do prawidłowych decyzji biznesowych - AutoAudyt skutecznie weryfikuje, czy dane na naszym koncie zbierane są prawidłowo, a to przekłada się na późniejsze podejmowanie efektywnych kroków.
Katarzyna Soja
Web Analytics Manager
Rozbudowujemy kolekcję branżowych trofeów
Rok ledwie się zaczął, a na nasze konto wpłynęły już trzy ważne branżowe wyróżnienia:

Diament Forbesa – nagroda przyznawana firmom, które w ostatnich latach najdynamiczniej zwiększały swoją wartość. Trudno o lepszy dowód na rozwój naszej agencji, tym bardziej że otrzymaliśmy to wyróżnienie drugi raz z rzędu.

Microsoft Advertising Partner Program – to już kolejny rok, w którym utrzymaliśmy ten status, co oznacza dla nas mnóstwo korzyści. Przede wszystkim obecność w Microsoft Advertising Partner Directory, dzięki czemu nasze kampanie mają lepszą widoczność.

Google Partner Premier 2025 – tym wyróżnieniem możemy się pochwalić już piąty rok z rzędu! Dzięki konsekwencji utrzymaliśmy się w gronie zaledwie 3% najlepszych agencji marketingowych w kraju.
Każda z tych nagród jest dla nas potwierdzeniem, że obrana przez nas strategia jest skuteczna. Dodatkowo wyróżnienia te otwierają przed nami drzwi do dalszego rozwoju. Dotyczy to zwłaszcza programów partnerskich Google i Microsoft, dzięki którym zyskujemy dostęp do wielu szkoleń i spersonalizowanych rozwiązań.
Nowe materiały eksperckie do pobrania
Działy Marketingu oraz Content & Creative Strategy od lat łączą swoje siły, aby dostarczać naszym odbiorcom wartościowe treści. Poza szeregiem ciekawych artykułów na blogu oraz w social mediach opublikowaliśmy trzy bardzo praktyczne materiały do pobrania:
- Kalendarz Marketera – w praktyce to nie jeden, lecz trzy kalendarze marketingowe. Główny z nich to zbiór specjalistycznych porad i pomysłów na treści gotowe do wdrożenia od zaraz z podziałem na dni, zaskakujące okazje i ważne okresy sprzedażowe. Pozostałe dwa pliki to materiały do pracy własnej w formacie pdf do druku oraz Google sheet dla osób, które wolą pracować cyfrowo.
- Strategia marketingowa – materiał, dzięki któremu krok po kroku stworzysz własną strategię marketingową. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola w arkuszu, stosując się do naszych wskazówek.
- 30 pytań do agencji SEO – po tym poznasz prawdziwych profesjonalistów, lista zagadnień, o które warto zapytać agencję (lub freelancera) przed rozpoczęciem współpracy.
Wszystkie wymienione publikacje są dostępne bezpłatnie na naszej stronie.
Trzy nowe osoby na pokładzie
W minionym kwartale do zespołu MBridge dołączyli:
- Katarzyna Kujawa, która objęła stanowisko Performance Marketing Specialist w dziale Performance Marketing.
- Jakub Machała, nasz nowy Digital Strategist w dziale Digital Strategy.
- Szymon Cierzniakowski, który dołączył do działu SEO jako SEO Specialist.


Ogromnie cieszymy się, że nasz zespół powiększył się o troje nowych specjalistów. W tym miejscu warto wspomnieć, że w toku wciąż są kolejne rekrutacje. Zainteresowanych odsyłamy tutaj.
Działamy nad usprawnieniem procesów
Miło jest dostawać nagrody, ale to nie znaczy, że zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – cały czas pracujemy nad tym, aby zarówno obsługa klientów, jak i wewnętrzna współpraca między specjalistami przebiegała sprawniej.
W tym celu w ramach kampanii „WspółpracujeMY” stworzyliśmy grupę badawczą składającą się ze specjalistów z kilku różnych działów. Chodzi o to, aby wytypować najważniejsze trudności, z jakimi mierzy się nasz Zespół, a następnie wypracować nowe standardy, które staną się naszymi praktykami komunikacji wewnątrz MBridge.
Po raz pierwszy przeprowadziliśmy też podsumowującą Ankietę Roczną MBridge. Jej celem jest sprawdzenie, co dla każdego pracownika jest ważne w pracy oraz jak MBridge wypada w roli w pracodawcy.

Pierwszy kwartał nowego roku to dla nas czas kilku nowości. Jedną z nich jest pierwsza w historii MBridge rozbudowana ankieta dotycząca kultury organizacyjnej, wewnętrznych wartości, a także służąca zdefiniowaniu obszarów, nad którymi warto byłoby popracować. Jest to kolejny i z pewnością nie ostatni element, który wdrażamy. Robimy to, bo wiemy, że nasz Zespół to nie tylko (i aż) świetni Specjaliści i Specjalistki. To jednak przede wszystkim ludzie i to właśnie zaopiekowanie tego ludzkiego wymiaru ma dla nas bardzo duże znaczenie w planowaniu tego typu działań.
Anna Bielat
HR Manager
Początek roku pod hasłem Self-Care
Zimowy czas dla nikogo nie jest łatwy, dlatego w lutym tego roku dział HR rozpoczął akcję Self Care, w ramach której Anna Bielat – nasza HR Manager edukowała zespół jak dbać o siebie i swój dobrostan fizyczny i psychiczny. Zwieńczeniem kampanii było szkolenie z pierwszej pomocy, które odbyło się przy okazji kwartalnej integracji.



Nieczęsto mamy okazję trenować tego rodzaju umiejętności, więc bardzo doceniamy pomysł, aby pochylić się nad tym tematem przy okazji cokwartalnego zjazdu. Szkolenie z pierwszej pomocy przeprowadziła dla nas firma FALCK, a po sekcji teoretycznej, jak i praktycznej utwierdziliśmy się w przekonaniu, że takie „atrakcje” zdecydowanie powinny pojawiać się co kilka lat w firmach – tak, żeby każdy wiedział, jak pomóc sobie i innym!