Content & Creative Strategy: nowa struktura w naszej agencji

Nie zwalniamy tempa, a wraz z nowymi projektami tworzymy też nowe struktury naszej agencji, które pozwalają nam oferować jeszcze lepsze rozwiązania dla naszych klientów. To właśnie dlatego dział znany do tej pory jako Content zmienia swoją strukturę i od niedawna działa jako Content & Creative Strategy, realizując projekty m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów. Nowa struktura to także zmiany personalne w naszej agencji!

Co robi Content & Creative Strategy?

W MBridge funkcjonował do tej pory dział Contentu, który odpowiadał zarówno za strategie content marketingowe na potrzeby działań SEO, jak i projekty, które wykraczały poza klasycznie rozumiany content marketing. Pozyskując wciąż nowe projekty oraz zauważając, że nasi obecni klienci poszerzają zakres naszej współpracy nie tylko na poziomie operacyjnym, ale również koncepcyjnym i strategicznym, podjęliśmy decyzję o stworzeniu nowych struktur działu Contentu. To rozwiązanie wprowadza nowe procesy do naszej agencji, które przekładają się na wyższą efektywność świadczonych usług, ale też pozwala nam znacznie lepiej komunikować to, co robimy w MBridge. A robimy naprawdę dużo!

Od niedawna dział funkcjonuje pod nazwą Content & Creative Strategy i łączy dwa przenikające się ze sobą piony. Pierwszy z nich to pion SEO Content, który realizuje działania związane ściśle ze strategiami SEO, w tym rozbudowane content plany, analizy contenowe oraz optymalizację i tworzenie treści on-site i off-site. Drugi to natomiast pion Creative, który ma pod swoimi skrzydłami content tekstowy i wizualny (w tym tłumaczenia, case studies, raporty, karty produktowe w wersji basic i rich), koncepcje kreatywne, wsparcie w niestandardowych kampaniach, komunikację w social media oraz influencer marketing. 

Kto tworzy Content & Creative Strategy?

PION SEO CONTENT:

Urszula Żupnik – SEO Content Team Leader

Zajmuje się koordynacją zespołu, analizą słów kluczowych, tworzeniem strategii contentowych oraz opiekuje się blogami wielu naszych klientów. Prowadzi także szkolenia z contentu SEO. Studiowała edytorstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim i logistykę mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Oczkiem w głowie są jej dwa koty, Leon i Apollo. Poza tym uwielbia musicale sceniczne oraz układanie klocków LEGO.

Kamila Trojanowska – Junior SEO Content Specialist

Zajmuje się działaniami SEO contentowymi na różnych płaszczyznach. Dba o każdy szczegół, aby praca zawsze przynosiła efekty. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego. Na co dzień poszerza swoją wiedzę w różnych dziedzinach. Fanka długich i zajmujących seriali, do których wraca w wolnym czasie.

PION CREATIVE:

Aleksandra Adamczyk – Creative Strategy Specialist

To właśnie Oli dotyczy jedna ze zmian personalnych w nowej strukturze, o czym piszemy niżej! Obecnie zajmuje się planowaniem strategii contentowych, komunikacją, social mediami oraz kreatywnym wsparciem w niestandardowych projektach, które realizuje agencja. Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Prywatnie entuzjastka podcastów i dobrego kina.

Joanna Żelazińska – Copywriterka

Odpowiada za tworzenie wysokiej jakości, specjalistycznych treści do sekcji contentowych klientów agencji, tłumaczenia, komunikację i storytelling. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą marketingową związana od 2015 r. Ma szerokie doświadczenie w pracy w mediach interaktywnych i tradycyjnych. Autorka podcastu Przed obrazem, w którym zdalnie oprowadza po największych muzeach sztuki.

Marta Ogonowska – Content Specialist

Zajmuje się dbałością o strategie contentowe, tworzeniem różnego rodzaju treści dla klientów agencji oraz webwritingem. To właśnie Marta jest odpowiedzialna także za bliską współpracę z naszymi copywriterami i copywriterkami. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Wciąż pogłębia swoją wiedzę na temat poprawnej polszczyzny. Interesuje się copywritingiem i marketingiem internetowym. Po pracy uwielbia czytać i oglądać dobre filmy.

Paulina Peryt-Włudarska – Graphic Designer

Dba o spójną oprawę graficzną, zarówno dla klientów, jak i w projektach wewnętrznych agencji. Nie boi się kreatywnych wyzwań i nowatorskiego podejścia do projektowania. Po godzinach tworzy ilustracje, lepi z gliny i chłonie słońce w otoczeniu natury.

Mateusz Kwiatkowski – Content & Creative Strategy Manager

Manager całego działu, który z branżą digital marketingu jest związany od ponad 10 lat. Od samego początku budował swoją karierę w obszarze copywritingu, komunikacji i projektów kreatywnych. Obecnie, jako Content & Creative Strategy Manager, czuwa nad projektami realizowanymi dla klientów w ramach nowej struktury działu, ale ma pod swoją opieką także dział marketingu własnego agencji.

Dział Content & Creative Strategy niezmiennie kontynuuje współpracę także z wyselekcjonowaną bazą zaufanych specjalistów i specjalistek z dziedziny designu i copywritingu, którzy wspierają realizację bieżących projektów.

Zmiany personalne w zespole

Wspominaliśmy, że wprowadzenie nowych struktur wymagało też pewnych zmian personalnych oraz dedykowanej rekrutacji.

Pierwsza ze zmian dotyczyła Oli Adamczyk, która do tej pory koncentrowała się na działaniach związanych głównie z contentem. Obecnie, już jako Creative Strategy Specialist, znacznie poszerza obszar swojej odpowiedzialności i zajmuje się także komunikacją w social media, tworzeniem idei kreatywnych, wsparciem koncepcyjnym prowadzonych działań i kampanii oraz zarządzaniem projektami, które łączą różne dziedziny (np. content, kreację i influencerów).

Bardzo doceniam to, że w MBridge mogę rozwijać się na wielu płaszczyznach jednocześnie. Ogromną wartością jest dla mnie wsparcie, jakie otrzymuje w całym procesie, otwartość na moje potrzeby i spostrzeżenia. Dzięki temu znacznie sprawniej wdrażam się w nowe projekty i patrzę w przyszłość z optymizmem!

Aleksandra Adamczyk, Creative Strategy Specialist

Do zespołu Content & Creative Strategy dołączyła także Paulina Peryt-Włudarska w roli Graphic Designerki. W ramach prowadzonej rekrutacji na to stanowisko spłynęło do nas prawie 500 zgłoszeń! To właśnie Paulina przekonała nas do siebie nie tylko swoim portfolio, ale również osobowością i od teraz zajmuje się projektowaniem zarówno dla klientów agencji, jak i na potrzeby naszego marketingu.

Niesamowicie cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu MBridge. Tym bardziej, że konkurencja była naprawdę ogromna. Z resztą w ogóle nie dziwi mnie, że tyle osób chciało dołączyć do firmy, bo atmosfera pracy i sam zespół są niepowtarzalne, a ja wiem, że nie mogłam lepiej trafić. 🙂 Czeka mnie na pewno wiele wyzwań związanych z organizacją pracy i koordynacją projektów, ale już nie mogę się doczekać etapu kreatywnych burzy mózgów i tworzenia.

Paulina Peryt-Włudarska, Graphic Designer

Zmiana personalna dotyczyła także Mateusza Kwiatkowskiego, który od pewnego czasu ma pod swoimi skrzydłami dwa niezależne działy w MBridge. Pierwszy z nich to właśnie Content & Creative Strategy, a drugi to dział marketingu własnego agencji. Nowe stanowisko Mateusza precyzyjniej oddaje zakres jego odpowiedzialności. Jako Content & Creative Strategy Manager jest operacyjnie odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i strategii kreatywnych dla klientów agencji, bierze udział w kampaniach B2B, nadzoruje realizowane projekty oraz dba o promocję MBridge na rynku.

Zmiany, które zaszły w zespole, były podyktowane rozwojem całej agencji oraz projektów, które realizujemy. Nasz team od dawna bierze udział w wielu bardzo zróżnicowanych działaniach, a wprowadzenie jasnej struktury pozwala nam jeszcze lepiej komunikować klientom to, co możemy im zaoferować. Z mojej perspektywy to również szansa, aby rozbudować portfolio naszych agencyjnych usług oraz spore wyzwanie managerskie, ponieważ nowa struktura wymaga stworzenia nowych rozwiązań. Wiem jednak, że z takim zespołem to będzie bardzo przyjemne wyzwanie i zrobimy dużo fajnych rzeczy!

Mateusz Kwiatkowski, Content & Creative Strategy Manager

Brand Marketing w MBridge

Drugi dział, za który odpowiedzialny jest Mateusz, koncentruje się na działaniach marketingowych agencji, a Mateusz tworzy go razem z Aleksandrą Ziembą. Ola, która pełni rolę Marketing Specialist, odpowiada za przekrojową strategię promocji brandu w różnych kanałach oraz operacyjnie dba o jego komunikację. Z branżą związana jest od 4 lat, a jej odpowiedzią na każde zadanie lub problem jest kreatywne podejście i towarzysząca pozytywna energia. Prywatnie fanka skandynawskich kryminałów oraz fantasy, wszelkich czworonogów i city break’ów.

Działania marketingowe MBridge nie spoczywają jednak tylko w rękach Oli i Mateusza, ponieważ zespół angażuje również specjalistów i specjalistki z innych działów, korzystając z ich ogromnego doświadczenia. Wymagało to stworzenia odpowiednich rozwiązań we współpracy między-teamowej, ale dzięki temu jako agencja możemy dzielić się naszą najlepszą wiedzą, inspirować i komunikować to, co stanowi filary naszej filozofii – transparentność w działaniach, eksperckość i elastyczność w podejmowanych krokach.

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!