Obecność ofert sklepów internetowych w porównywarce cenowej to szansa na zwiększenie ruchu na stronie, który charakteryzuje się bardzo wysoką konwersją. Dla biznesu jest to także bardzo wartościowe źródło z perspektywy pozyskania nowych klientów.
Jednak, aby wyróżnić się na tle konkurencji nie wystarczy jedynie atrakcyjna cena, warto również zadbać o inne dodatkowe elementy, które z pewnością przełożą się na nasze wyniki sprzedażowe.
W wtorkowym wydaniu (19.03.2019) Pulsu Biznesu Dariusz Balcer, CEO w MBridge omawia kilka istotnych kwestii związanych z prowadzeniem działań reklamowych w porównywarkach m.in.:
- Zalety pojawienia się firmy w porównywarce cenowej
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Którą porównywarkę wybrać?
- Porównywarki cenowe, a pozycjonowanie – które z tych działań jest efektywniejsze?
Artykuł dostępny jest również w wersji online pod linkiem.
Sprawdź również, w jaki sposób do zakupów przekonuje konsumentów społeczny dowód słuszności.