Od początku października 2020 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts odpowiada za prowadzenie działań digital marketingowych (SEO oraz Performance Marketing) dla sklepów Intymna.pl oraz Ohso.pl – dwóch największych platform e-commerce spółki Grupa Modne Zakupy Sp. z o. o.
W ramach współpracy agencja interaktywna będzie odpowiedzialna zarówno za działania SEO, jak i promocję produktów z oferty obu sklepów za pośrednictwem Facebook Ads i Google Ads. Podstawowym celem działań jest zwiększenie ruchu na stronie oraz wzrost sprzedaży. Ze strony agencji działania SEO nadzoruje Maciej Orpik, SEO Specialist w MBridge – Marketing Experts, natomiast za działania performance marketingowe odpowiada Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts.
Intymna.pl to lider polskiego e-commerce w segmencie bielizny, Ohso.pl to z kolei dynamicznie rozwijająca się platforma modowa. Oba sklepy były wielokrotnie nagradzane i doceniane przez klientów. To przestrzeń stworzona z myślą o kobietach i ich potrzebach. Mogą wybierać pośród najmodniejszych modeli odzieży i bielizny, a następnie – dzięki wspólnemu koszykowi – zrealizować zamówienie w jednym ze sklepów bez konieczności dzielenia wysyłki.