Działamy już od ponad 5 lat i zdołaliśmy zrealizować w tym czasie tysiące różnych kampanii. Uznaliśmy, że warto zebrać informacje o nich w jednym miejscu.
Kluczowe liczby za 2020 rok
Wszyscy wiemy, jak trudny był dla przedsiębiorców 2020 rok. Mimo przeciwności nasze działania (m.in. 13 milionów zarządzanych budżetów PPC!) zaowocowały 4 milionami transakcji, które przełożyły się na 1 miliard zł przychodu wypracowanego dla klientów.
Równolegle wspieraliśmy w zakresie SEO duże portale zasięgowe i rozwijaliśmy sekcje contentowe u klientów e-commerce – tym sposobem wygenerowaliśmy w 2020 roku 166 milionów sesji z SEO.
Codzienna praca MBridge w pigułce
Aktualnie agencję tworzy 20 ekspertów. Specjalizujemy się w obszarach takich jak: SEO i SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM oraz performance UX.
Działamy nie tylko w Polsce, ale także na 15 zagranicznych rynkach, a od początku istnienia agencji kluczowe jest dla nas realizowanie efektywnych kampanii, które przekładają się na osiąganie biznesowych celów klientów.
Obecnie obsługujemy ponad 30 stałych klientów takich jak: Smyk, MediaMarkt, Netia, Coffeedesk, mFinanse, Unilever czy Grohe.
Od kwietnia 2021 roku za działania MBridge w pełni odpowiada Maciej Brożonowicz. W latach 2016-2021 pełnił on funkcję COO i razem z Dariuszem Balcerem, dotychczasowym CEO, rozwijał agencję.