Z przyjemnością informujemy, że otrzymaliśmy od Google status Partnera Premium (Premier). Otrzymuje go wyłącznie 3% najlepszych agencji o najbardziej zaawansowanych kompetencjach w zakresie Google Ads. Zdecydowanie mamy powody do dumy!
Czym jest program Google Partners i dlaczego warto w nim uczestniczyć?
Udział w programie Google Partners wiąże się z licznymi korzyściami. Już jako zwykli Partnerzy Google mogliśmy uczestniczyć w różnego rodzaju szkoleniach, zdobywać certyfikaty i tym samym osiągać coraz to lepsze wyniki w kampaniach prowadzonych dla klientów. W 2021 roku nasza aktywność zaowocowała statusem Google Partner Premium. Google oznacza w ten sposób zaledwie 3% firm uczestniczących w programie, bazując na informacjach takich jak:
- roczne wydatki na Google Ads na zarządzanych kontach,
- wzrost liczby klientów,
- utrzymania klientów,
- dywersyfikacja usług.
Mamy zatem solidne podstawy do tego, aby twierdzić, że jeśli chodzi o Google Ads, jesteśmy jedną z najlepszych agencji w Polsce.
Co zyskujemy jako Google Partner Premium?
Jeszcze więcej szkoleń, w tym bardzo ciekawe wydarzenia dla kadry kierowniczej i spotkania z liderami zespołów Google. W ten sposób jeszcze bardziej zacieśniamy współpracę z gigantem z Doliny Krzemowej. Liczymy też na to, że rozszerzymy zakres naszych kompetencji, dzięki czemu prowadzone kampanie będą jeszcze skuteczniejsze, a klienci jeszcze bardziej usatysfakcjonowani z wyników.
Status Partnera Premium będzie też dla naszych obecnych i przyszłych klientów sygnałem, że prowadzimy kampanie Google Ads na najwyższym poziomie.