Sprawdź automatycznie, czy Twoje dane
są poprawnie zbierane
Odbierz AutoAudyt GA4 [Starter]
Czy ten audyt jest dla Ciebie?
Nie wiesz, czy dane w GA4 odkładają się poprawnie?
Zauważasz nagły spadek wybranych metryk (np. sesji)?
GA4 przypisuje konwersje do złych źródeł ruchu?
W raporcie widzisz dziwne dane, jak (no set) lub (other)?
Nie analizujesz kluczowych zdarzeń?
Danych jest zbyt dużo i trudno wyciągać na ich podstawie wnioski?
Nie możesz analizować danych historycznych >2 miesięcy?
Chcesz podejmować trafne decyzje na postawie danych?
Stworzyliśmy audyt, który pozwala automatycznie i za darmo sprawdzić, czy dane w Google Analytics 4 na Twojej stronie są gromadzone poprawnie. Nie musisz angażować do tego freelancerów, agencji, ani osób pracujących w Twojej firmie.
Nie musisz nikomu udostępniać swoich danych.
Bezpieczeństwo i prostota w jednym
Pewność bez ingerencji w Twoje dane
Korzystając z Automatycznego Audytu GA4, masz pełną kontrolę nad swoimi danymi – nie wymagamy dostępu do Twojego konta, a raport działa niezależnie, bez naszej ingerencji.
Łatwy do wdrożenia, intuicyjny w użyciu
Dzięki integracji z Lookerem możesz samodzielnie zweryfikować najważniejsze wskaźniki w prostym dashboardzie. Wystarczy kilka minut, aby sprawdzić, czy Twój GA4 zbiera właściwe dane.
Szybki i darmowy sposób na weryfikację GA4
AutoAudyt GA4 [Starter] to szybka i bezkosztowa metoda, która pomaga Ci trzymać rękę na pulsie i sprawdzić jakość zbieranych danych, dzięki którym możesz podejmować lepsze decyzje dotyczące prowadzonych działań marketingowych.
Jak możesz skorzystać z AutoAudytu GA4 [Starter]?
Napisz do nas!
Wypełnij formularz i zostaw nam kontakt do siebie, abyśmy mogli Ci wysłać dostęp do darmowego AutoAudytu GA4.
Otrzymaj dostęp
Dostaniesz od nas na wiadomość mailową z linkiem do Lookera, pod którym znajdziesz dostęp do gotowego dashboardu.
Zaloguj się
Zaloguj się przy pomocy adresu mailowego, na który masz zarejestrowaną usługę Google Analytics 4. Dostęp jest tylko dla Ciebie. Nikt nie ma wglądu w Twoje dane.
Analizuj dane
Sprawdź, czy dane z Twojej witryny odkładają się poprawnie i czy nie ma w nich błędów. Dzięki analizie podstawowych wskaźników możesz zoptymalizować swoje kampanie reklamowe