MBridge — Marketing Experts od lipca 2023 realizuje kompleksową strategię digital marketingu dla fenomenu polskiej mody streetwearowej — marki 2005. Głównym celem prowadzonych działań jest przede wszystkim zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym 2005.global, a także wzmocnienie świadomości brandu wśród odbiorców.
Nasz nowy klient – 2005
2005 to polska marka odzieżowa, która podbiła serca fanów i fanek mody streetwearowej, a w szczególności trafiła w gusta generacji Z. Stworzona w 2017 roku przez Mikołaja Barczewskiego projektuje i oferuje kolekcje odzieży — w tym bluzy, kurtki, spodnie i t-shirty, a także akcesoria, biżuterię, a nawet perfumy.
Nazwa marki nie nawiązuje jednak do daty jej powstania, ale jest raczej kierunkiem krótkiej podróży w przeszłość — do początku drugiego tysiąclecia oraz estetyki dominującej w tym okresie w popkulturze.
Źródło: https://2005.global/pl/
2005 jest określana mianem jednej z najprężniej rozwijających się marek modowych w Polsce, a wśród noszących ją osób znajdziemy popularne polskie gwiazdy. To wszystko dzięki doskonałemu zrozumieniu swojej grupy docelowej, a także spójności pomiędzy ideą marki, a autorskimi projektami, które oferuje swoim odbiorcom. 2005 chętnie zaprasza do współpracy młodych artystów i artystki oraz znane twarze ze środowiska influencerów, stając się w ten sposób nie tylko marką modową, ale również głosem młodego pokolenia.
Więcej o samej marce, jej estetyce oraz przejściu z tworzenia odzieży dla przyjaciół do jednego z najpopularniejszych e-commerców modowych w Polsce opowiada jej twórca — Mikołaj Barczewski — w minidokumencie z serii #WAY tworzonej przez newonce.
Źródło: newonce
Współpraca z MBridge — Marketing Experts
Koordynatorem współpracy z marką 2005 po stronie naszej agencji jest Piotr Grabarczyk — Digital Strategist w MBridge. W związku z ogromnym potencjałem rozwoju w kanałach internetowych nasz Klient postanowił zaufać nam na wielu płaszczyznach. W celu maksymalizacji efektów realizujemy zatem rozbudowaną strategię digital, która równolegle łączy działania z zakresu SEO, Google Ads, Meta Ads, Pinterest Ads oraz Tik Tok Ads.
Chcemy w ten sposób nie tylko docierać do grupy, która zna już 2005.global, ale również budować świadomość brandu wśród nowych odbiorców i odbiorczyń. Naszym celem jest także pozyskiwanie kalorycznego ruchu zarówno z kanałów organicznych, jak i płatnych, a tym samym zwiększanie konwersji w sklepie online.
Za działania SEO po stronie naszej agencji odpowiedzialna jest Julia Kwaśnik, SEO Specialist, natomiast strategię Performance Marketingu realizuje Magdalena Włodarczyk, Performance Marketing Specialist. Julię i Magdę uzupełniają zespoły SEO, Contentu i Performance’u.
Zarządzanie promocją tak silnego brandu to wyzwanie, jednak to jedno z tych wyzwań, które motywują i prowadzą do poszukiwania wciąż nowych rozwiązań. Oprócz prowadzenia działań zgodnie z regułami rządzącymi digital marketingiem musimy pamiętać o mocnej i bardzo istotnej tożsamości marki. Pracę na pewno ułatwia nam duże zaangażowanie teamu 2005. Mamy kontakt i wsparcie od osób z każdego szczebla organizacji. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z tym co dzieje się w organizacji i możemy dyskutować o kluczowych dla biznesu wskaźnikach.
Piotr Grabarczyk, Digital Strategist
W przypadku 2005, działania Performance Marketing skupiają się na bardzo wielu kanałach. Jest to wynikiem świadomego podejścia Klienta do prowadzenia kampanii, a także znajomości swojej grupy docelowej. 2005 doskonale zna swoich odbiorców i wie, z jakich platform korzystają osoby, do których chcemy docierać, dlatego w ramach naszej strategii łączymy kampanie w Google Ads z działaniami w social mediach. Dzięki możliwościom, jakie mamy, możemy trafiać do wielu zainteresowanych i planować rozbudowaną komunikację w różnych kanałach.
Magdalena Włodarczyk, Performance Marketing Specialist
Poznaj organizacje NGO, które wspiera nasza agencja!
Skontaktuj się z nami