Wszystko zaczęło się od pomysłu, a pomysł przeszedł w działanie! Kiedy pojawiła się okazja, aby nasz Zespół pracujący hybrydowo wziął udział w inicjatywie, która pomaga dzieciom, nie mogliśmy przejść obojętnie. Tym sposobem w sobotę, 13 maja, piętnastu śmiałków, którzy przy okazji stanowią świetną ekipę naszych specjalistek i specjalistów, włożyło obuwie i wyruszyło gromadzić kilometry w szczytnym celu.
Krótko o Biegu Firmowym
Bieg Firmowy odbywał się w tym roku po raz 11 i kolejny raz dał możliwość na podjęcie wyzwania nie tylko osobom z Wrocławia, gdzie miało miejsce wydarzenie stacjonarne, ale także firmom z całej Polski — również tym pracującym zdalnie. Cel eventu, jak zawsze, był szczytny, ponieważ idea poświęcona była pomocy podopiecznym Fundacji Everest. Dochód z pakietów, które nabywały firmy, przekazywany był właśnie na wsparcie dzieciaków.
Wydarzenie stacjonarne zebrało biegaczy i biegaczki na Stadionie Miejskim w stolicy Dolnego Śląska, natomiast osoby, które zdecydowały się na formę online, mogły biec w każdym miejscu świata.
Aplikacja nie narzucała limitu, w jakim trzeba było pokonać dystans, a jedynym obowiązkiem była rejestracja aktywności w dniu wydarzenia przez GPS. To właśnie sprawiło, że do wydarzenia mogło dołączyć więcej osób, a większa liczba uczestników i uczestniczek oznacza większe wsparcie dla Fundacji Everest!
Do biegu, gotowi… start!
Z naszej agencji zgłosiły się trzy drużyny:
- Nie liczy się cel, tylko droga
- East pasta, run fasta
- Adrenaline AdRunners
Każda z nich liczyła pięć osób, które miały do pokonania po 5,1 km. W sumie każda z nich powinna przebiec lub przejść 25,5 km, a w ogólnym rozrachunku mieliśmy wspólnymi siłami zrobić minimum 76,5 km. Głodni aktywności fizycznej zdecydowanie przebiliśmy ten dystans i finalnie pokonaliśmy 90,7 km w różnych miejscach w Polsce. Gdzie nas można było spotkać?
Podejście do zadania było różne — jedni wybrali towarzystwo i ruszyli w rodzinnym gronie, jak nasz CEO, Maciek lub tak, jak Ania, Junior Analytics Specialist, ze swoim psim kompanem. Agnieszka, Project Manager w MBridge oraz Ula, nasza Content SEO Specialist stwierdziły natomiast, że razem będzie im raźniej przemierzać Warszawę. Marta, która należy do działu contentu i zajmuje tam stanowisko specjalistki, połączyła wycieczkę z Nocą Muzeów i kwitnącym bzem! Większość z nas jednak stwierdziła, że to dobry czas na posłuchanie muzyki i lekkie wyciszenie po całym tygodniu.
Najlepsi zawodnicy pokonali dystans w mniej niż 30 minut, co dla nas wydaje się świetnym wynikiem! Niemniej jednak gratulacje należą się każdemu, a my mamy nadzieję, że solidna dawka endorfin, jaka uderzyła naszych sportowców po takiej aktywności, doda im motywacji na załapanie zajawki biegowo-spacerowej!
Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wydarzenia, szczególnie że połączenie dbania o siebie i swoje zdrowie, z pomocą innym to idealny sposób na spędzenie soboty!
Skontaktuj się z nami