Nowi specjaliści w zespole MBridge i kolejne awanse

Tegoroczne lato w MBridge – Marketing Experts było bardzo intensywne. Pojawiło się wiele nowych projektów, a wraz z nimi nowe wyzwania. Jednocześnie doszło do kolejnych znaczących zmian personalnych. Tym razem były to dwa awanse (po jednym w dziale Analityki i SEO) oraz pojawienie się dwójki nowych specjalistów (Junior Web Analyst i Digital Strategist).

Zmiany w dziale Analityki

Największe zmiany bez wątpienia dotknęły dział Analityki, w którym doszło do wyznaczenia nowego managera. Funkcję tę objęła Katarzyna Soja związana z MBridge od trzech lat, w trakcie których przeszła imponującą drogę od stażu, przez stanowisko juniorskie i specjalistyczne aż do Web Analytics Managera.

Cieszę się, że moja dotychczasowa praca w MBridge została doceniona i będę mogła dalej rozwijać się w firmie – tym razem na stanowisku managerskim. To dla mnie niemałe wyróżnienie i jednocześnie ogromne wyzwanie, ale liczę na to, że mu podołam. Mając wsparcie w tak zaangażowanym zespole, nie może być inaczej – mówi Katarzyna Soja.

Dodatkowo do zespołu analityków dołączyła Anna Szewczyk, która będzie rozwijać się na stanowisku Junior Web Analyst. Co ważnie, Anna będzie kolejną osobą, która współpracuje z MBridge w 100% zdalnie. Firma wprowadziła taką możliwość w 2020 roku w związku z pandemią i obecnie korzysta z niej czterech członków zespołu. Wiele osób pracuje również w trybie hybrydowym, łącząc pracę w domu z pracą z biura w Warszawie.

O etatystycznym trybie pracy pisaliśmy szerzej w artykule podsumowującym 2021 rok.

Awans w dziale SEO

W dziale SEO zakończył się staż Julii Surmy, która zdecydowała się kontynuować współpracę z MBridge na stanowisku SEO Assistant i tym samym dalej wspierać pracę największego działu w firmie. Julia będzie odpowiadać przede wszystkim za opracowywanie content planów, działania optymalizacyjne,  przygotowywanie raportów z prowadzonych działań i dbanie o dobre relacje z klientami.

Nowe stanowisko – Digital Strategist

W połowie czerwca do zespołu MBridge dołączył również Piotr Grabarczyk, który rozpoczął pracę jako Digital Strategist. Jest to zupełnie nowe stanowisko, którego nie było dotąd w firmie, jednak rozwija się ona na tyle dynamicznie, że konieczne było rozszerzenie struktury. Piotr wspiera zarząd i liderów działów w pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu strategii digitalowych. Działa również przy niektórych strategicznych projektach.

Do dołączenia do MBridge przekonała mnie swobodna atmosfera i partnerski stosunek do pracowników. Nie bez znaczenia było też szerokie portfolio projektów prowadzonych przez agencję. Miło mi, że od niedawna sam mogę być ich częścią – wyjaśnia Piotr Grabarczyk.

Warto wspomnieć, że zanim Piotr zdecydował się dołączyć do MBridge przez blisko dziewięć lat rozwijał sprzedaż i obsługę klienta w agencji SEO/SEM/SM Magnes, gdzie pracował z markami takimi jak SMEG, Novia Blanca, Intelus Energy czy Ulala Day Spa.

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!