Z początkiem jesieni rozpoczęliśmy działania z zakresu SEO dla nowego Klienta – firmy Asemblo, która specjalizuje się w projektowaniu i budowie powierzchni komercyjnych oraz kompleksowo obsługuje takie inwestycje. Asemblo nie promowało się dotąd w wynikach organicznych i tym samym będziemy pierwszą agencją digital, której powierzono to zadanie.
Kim jest nasz nowy Klient?
Asemblo to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku projektów komercyjnych. W portfolio marki znajduje się niemal 200 realizacji o powierzchni przekraczającej 40 000 m² przeprowadzonych m.in. dla najpopularniejszych polskich galerii handlowych oraz takich firm, jak SMYK, PZU, CBRE, Molton, Apart, Kross czy Maxi Zoo.
Asemblo realizuje zarówno projekty fit out, jak i kompleksową obsługę w zakresie projektowania i budowy powierzchni sklepowych, biurowych oraz usługowych. Bazując na bogatym doświadczeniu swojego zespołu, świadczy również usługi consultingowe – doradza firmom w czynnościach związanych z procesem inwestycyjnym, negocjuje stawki najmu, ocenia lokale pod względem technicznym i sprawuje nadzór inwestycyjny nad całym projektem.
Zakres współpracy z MBridge – Marketing Experts
Jako agencja jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie i realizację strategii SEO, której celem jest zwiększenie widoczności strony Asemblo w organicznych wynikach wyszukiwania i tym samym dotarcie do osób o sprecyzowanych potrzebach, które poszukują ekspertów od fit out i projektowania powierzchni komercyjnych.
Nasze działania obejmują m.in.
- szczegółowy audyt widoczności strony oraz konkurencji SEO,
- dogłębną analizę fraz kluczowych, ich segmentację oraz wyłonienie tych, które pozwolą nam dotrzeć z przekazem do grupy docelowej,
- optymalizację techniczną strony,
- opracowanie content planów i tworzenie najwyższej jakości treści,
- link building,
- wdrożenie analityki internetowej.
We wspólne działania z Asemblo zaangażowani są eksperci i ekspertki z działów SEO, Analiz i Content & Creative. Nad całością czuwa SEO Specialist Łukasz Rusek przy wsparciu SEO Managera Tomasza Kluska oraz Konrada Borkowskiego w roli Digital Strategist.