SALESmanago
SALESmanago jest zaawansowaną platformą z systemem Marketing Automation umożliwiającym przedsiębiorcom na automatyzację i personalizację działań marketingowych związanych z firmą. Rozbudowane narzędzie nie tylko pomaga budować relacje z klientami i zwiększać ich zaangażowanie, ale także podnosić jakość obsługi czy przygotować bardziej skuteczną kampanię reklamową.
Co musisz wiedzieć o SALESmanago?
SALESmanago powstało w 2011 roku w Krakowie, a jej założycielem jest Grzegorz Błażewicz – przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu. Obecnie platforma uważana jest za jedną z wiodących z Marketing Automation w Europie i na świecie.
Funkcje SALESmanago
SALESmanago może wspierać działania marketingowe nie tylko małych przedsiębiorstw, czy dużych korporacji, ale także firm usługowych, sklepów, producentów, organizacji non-profit czy popularnych w obecnych czasach sklepów internetowych. Platforma oferuje szereg narzędzi, które w sposób automatyczny wspierają funkcjonowanie firmy na wielu obszarach.
Najważniejsze funkcje SALESmanago:
- Automatyzacja i dokładne analizy – narzędzie może dzielić klientów na poszczególne segmenty np. pod kątem częstotliwości zakupów, wartości transakcji czy ostatnich terminów odwiedzania strony.
- Personalizacja komunikatów – po dokładnej analizie zakupów czy zachowania użytkowników SALESmanago ułatwiają dostosowanie komunikatów do indywidualnych zainteresowań, czy potrzeb klientów.
- Dokładny monitoring użytkowników – narzędzie wyspecjalizowane w monitoringu odwiedzających stronę zbierają przydatne dane na ich temat dotyczące np. interakcji z witryną, kliknięć, wyświetlań produktów czy obejrzanych filmów.
- Automatyczny asystent – dzięki integracji z Messengerem automatyczny asystent ulepszy obsługę klienta poprzez odpowiadanie klientowi na podstawowe pytania.
- Zarządzanie kampaniami – narzędzie usprawnia m.in. zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych czy targetowanie reklam po analizie danych o użytkownikach.
- Wysyłanie wiadomości – na podstawie licznych analiz SALESmanago tworzy i wysyła do zainteresowanych klientów spersonalizowane wiadomości e-mail, SMS czy powiadomienia push na urządzenia mobilne.
Zastosowania SALESmanago
Poprzez segmentację odwiedzających stronę i tworzenie spersonalizowanych treści, SALESmanago systematyzuje komunikację z klientami. Analizując jego historię zakupów, preferencje czy przeglądanie koszyka narzędzie sugeruje produkty i usługi, które mogą zainteresować klienta. Przedsiębiorcy korzystają również z innych możliwości SALESmanago jak automatyzacja marketingu czy raportowanie przeanalizowanych danych, które ułatwiają zarządzanie firmą.
Podsumowanie
SALESmanago jest przydatne dla przedsiębiorców, którzy chcą budować trwałe relacje z klientami, zmechanizować często powtarzane zadania, a także poprawić efektywność marketingu. Dzięki wielu funkcjom i możliwościom, jakim charakteryzuje się narzędzie, marka jest bardziej widoczna w sieci, a firma może osiągnąć lepsze wyniki biznesowe.