FastTony

FastTony jest zaawansowanym narzędziem marketingowym zajmującym się tworzeniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w oparciu o dostępne dane dotychczasowej działalności firmy np. informacji o klientach czy osobach zainteresowanych produktem lub usługą. Dzięki dokładnej analizie za pomocą SI FastTony może sprofilować konkretną grupę odbiorców, którym będzie wyświetlana oferta lub reklama.

Co musisz wiedzieć o FastTony?

FastTony wszedł na rynek 15 stycznie 2015 roku, a jego twórcą jest Daniel Kędzierski – polski przedsiębiorca tworzący strategie marketingowe i biznesowe. Dzięki wielu możliwościom narzędzie szybko osiągnęło duży sukces, rozwijając się na przestrzeni niecałej dekady w ponad 130 krajach.

Funkcje FastTony

FastTony swoje działanie opiera na sztucznej inteligencji, która m.in. dzięki skryptom śledzącym automatycznie analizuje wszystkie dane nie tylko na temat firmy, ale także osób korzystających z jej oferty. Taka działalność pozwala na sprofilowanie konkretnej grupy potencjalnych odbiorców, którym reklama lub post będzie się wyświetlać.

Najważniejsze funkcje FastTony:

  • Tworzenie reklam – narzędzie automatycznie generuje różne warianty reklam — zdjęć, filmów czy karuzeli i dostosowuje do obranej wcześniej grupy docelowej.
  • Integracja z wieloma narzędziami – FastTony współpracuje z różnymi narzędziami marketingowymi należącymi m.in. do Google czy Meta, co znacznie usprawnia optymalizację kampanii reklamowych.
  • Personalizacja reklam – SI wykorzystuje takie dane jak miejsce zamieszkania, zainteresowania, czy zachowania w sieci poszczególnych użytkowników po to, by wybrać grupę docelową, której będzie wyświetlana reklama danej firmy.
  • Automatyczna optymalizacja kampanii – narzędzie na bieżąco analizuje wyniki poszczególnej kampanii, a w razie potrzeby automatycznie dokonuje korekt, by zwiększyć ich skuteczność.

Zastosowania FastTony

FastTony ma za zadanie osiągnąć wyznaczone cele reklamowe, do których należy m.in. zwiększenie świadomości marki, zaangażowania odbiorców i potencjalnych klientów, wejść na stronę czy konwersji (wybór konkretnego produktu, dodanie do koszyka, czas spędzony na stronie). Właściciele małych i średnich firm wykorzystują narzędzie do zwiększenia zasięgu swojej oferty, co przedkłada się na lepszą widoczność oraz sprzedaż.

Podsumowanie

FastTony jest odpowiednim rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw, agencji reklamowych oraz freelancerów, ponieważ może znacznie usprawnić działania marketingowe w sieci czy mediach społecznościowych. Korzystanie z narzędzia pozwala zaoszczędzić czas i osiągnąć lepsze wyniki kampanii reklamowych, a dzięki temu zwiększyć zasięg oraz zyski ze swojej działalności.