Połowa roku 2024 już za nami. Po tym, jak w pierwszym kwartale otworzyliśmy nową siedzibę agencji, w drugim przyszedł czas na kolejny krok milowy, czyli pierwszą wyjazdową integrację. W międzyczasie miało jednak miejsce jeszcze wiele innych wartych odnotowania wydarzeń. Zobaczcie, jak minął nam drugi kwartał 2024 roku!
Wykład Maćka Orpika dla uczestniczek TOP Women w e-biznesie
W poprzednim podsumowaniu kwartału nie mieliśmy okazji o tym wspomnieć, a warto się tym pochwalić! Z końcem marca Maciek Orpik przeprowadził wykład w ramach cyklu spotkań organizowanych w związku z IV Edycją Programu Edukacyjno-Rozwojowego Fundacji Kobiety e-biznesu.
Jednym z narzędzi omówionych przez Maćka było Looker Studio (dawniej Google Data Studio). Każda z uczestniczek dowiedziała się, jak stworzyć tam interaktywny raport, który następnie mogła przesłać Maćkowi do analizy. W tym celu stworzyliśmy dedykowaną stronę TOP Women 2024, gdzie dodatkowo zamieściliśmy szereg materiałów edukacyjnych powiązanych tematycznie z wykładem.
Uczestniczki spotkania zaskoczyły mnie swoim zaangażowaniem oraz rzeczywistą chęcią zgłębiania tematów contentu SEO oraz pozycjonowania. Chociaż czas mieliśmy ograniczony, udało nam się przejść przez wszystkie najważniejsze punkty, których warto być świadomym, planując treści oraz działania na stronach internetowych. Omówiliśmy również Looker Studio, które mi osobiście towarzyszy w pracy na co dzień. Aby mieć pewność, że rozwialiśmy wszystkie niejasności, obecne na spotkaniu osoby mogły się z nami skontaktować przez dedykowany landing page
Maciej Orpik
SEO Team Leader
Po raz pierwszy wzięliśmy udział w Biegu Firmowym w roli partnera
11 maja po raz drugi pobiegliśmy w Biegu Firmowym, którego celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Everest. Tym razem nie dość, że zgłosiliśmy do wydarzenia trzy pięcioosobowe drużyny, to zostaliśmy też partnerem wydarzenia. Naszym zadaniem było wspieranie organizatora (firmy eventowej Compani) w analityce internetowej.
Każda z naszych drużyn pokonała 25 km (po 5 km na uczestnika). Łącznie przebiegliśmy lub przespacerowaliśmy więc 75 km w czasie 13 h 48 min 39 sekund. Najlepszy wynik osiągnęła Asia Alberska – nasza SEO Specialist, która zajęła dodatkowo 40 miejsce w klasyfikacji generalnej kobiet.
Trzy miesiące – cztery konferencje
Ostatni kwartał obfitował w wydarzenia branżowe. Nasi specjaliści i specjalistki zdecydowali się wziąć udział w czterech konferencjach:
- Maciek Brożonowicz, Maciek Orpik oraz Tomek Klusek uczestniczyli w SEO Vibes Poland
- Anna Bielat była na Infoshare w Gdańsku
- Aleksandra Ziemba wzięła udział w dwóch dniach Influencer Live Wrocław 2024
- Natomiast Maciek Brożonowicz i Piotrek Grabarczyk odwiedzili e-biznes MEETUP 2024 zorganizowany przez Fundację Kobiety e-biznesu
Warto dodać, że każdy członek zespołu może otrzymać dofinansowanie na udział w tego rodzaju eventach w ramach budżetu szkoleniowego.
Rozbudowa i restrukturyzacja działu contentu oraz nowy specjalista w zespole performance
W maju dotychczasowy dział Contentu przeobraził się w dział Content & Creative Strategy. Utworzyliśmy w ramach niego dwa piony:
- SEO Content odpowiedzialny za działania ściśle związane ze strategiami SEO.
- Creative, który realizuje content tekstowy i wizualny (w tym tłumaczenia, case studies, raporty, karty produktowe w wersji basic i rich), komunikację w social media oraz influencer marketing.
W tym samym czasie do zespołu dołączyła Paulina Peryt-Włudarska, która w rekrutacji na stanowisko Graphic Designera wyróżniła się spośród 500 osób! To jak dotąd nasz rekord, jeśli chodzi o liczbę aplikacji.
- Więcej o składzie i zakresie odpowiedzialności zespołu: Content & Creative Strategy: nowa struktura w naszej agencji
Nie tylko Paulina stała się nowym członkiem naszego zespołu. Do naszej agencji dołączył także Rafał Olas. Od kwietnia Rafał objął stanowisko Performance Marketing Specialist w dziale Performance Marketingu, którego managerem jest Piotr Świniarski. Już na początku naszej współpracy byliśmy przekonani o dobrym wyborze, bo Rafał świetnie odnalazł się wśród zespołu, ale również wykazał, że głowę ma pełną pomysłów i nieszablonowych sposobów na kampanie naszych klientów.
Nowi klienci i pomysły
W tym kwartale rozpoczęliśmy kilka nowych współprac, a grono klientów MBridge poszerzyło się o kolejnych partnerów. Zrealizowaliśmy również nowe projekty dla klientów, którzy są z nami od dawna, a część z nich przeszła w długofalowe działania na innych niż dotychczas płaszczyznach.
Jednym z nowych klientów, o którym pisaliśmy szerzej na blogu jest drogeria internetowa LaDiosa. Z początkiem kwietnia rozpoczęliśmy realizację strategii marketingowej, która opiera się na działaniach SEO i PPC. Choć współpracujemy zaledwie od kilku miesięcy, już teraz możemy pochwalić się imponującymi wynikami. Współpraca ze świadomym i zaangażowanym w działania klientem, zawsze odnosi lepsze efekty, więc tym bardziej cieszymy się z podjętej współpracy. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości opowiemy o tym jeszcze więcej!
- Więcej o nowym Kliencie: MBridge nawiązuje współpracę z marką LaDiosa
Mówiąc o blogu, warto wspomnieć też o naszym nowym cyklu MBridgeAlert, w którym co miesiąc podsumowujemy najważniejsze branżowe newsy i wydarzenia. Jak na razie wpisy dotyczą przede wszystkim nowości ze świata Performance Marketingu, ale liczymy na to, że z czasem rozszerzymy ten cykl na kolejne działy.
- Ostatni MBridge Alert: #002 SEM MBridge Alert: czerwiec 2024
Uzyskaliśmy tytuł Cookiebot Certified Partner
Począwszy od maja możemy jako agencja używać tytułu Cookiebot Certified Partner. Jest to zasługa Marii Antoniewicz z działu Analityki, która ukończyła kurs w ramach programu Cookiebot™ Partner Certification Program i zdała egzamin certyfikujący. Trudno o lepszy dowód na to, że jesteśmy na bieżąco, jeśli chodzi o przepisy dotyczące prywatności danych. Brawo Maria!
Tytuł Cookiebot Certified Partner świadczy o tym, że jako agencja cechuje nas specjalistyczna wiedza w zakresie zarządzania zgodami i prywatnością danych. Nasi klienci mają pewność, że współpracują z zespołem, który jest na bieżąco z aktualnymi wytycznymi, a my jesteśmy w stanie wesprzeć ich na każdym etapie wdrożenia narzędzia.
Maria Antoniewicz
Junior Web Analyst
Pierwsza wyjazdowa integracja
Zwieńczeniem drugiego kwartału 2024 roku była nasza pierwsza wyjazdowa integracja. Spędziliśmy trzy prawdziwie sielskie dni w ponad stuletnim folwarku Badowo pod Warszawą. To prawdziwie magiczne miejsce, gdzie jest wszystko, czego trzeba do szczęścia – rozległy las, trzy malownicze stawy, towarzystwo zwierząt i fenomenalne jedzenie. Jakby tego było mało, nasza HR Manager Anna Bielat zadbała o szereg dodatkowych atrakcji, które miały zacieśnić relacje w naszym zespole.
Pełna fotorelacja z integracji: Pierwsza wyjazdowa integracja MBridge
Podobają Ci się nasze relacje i rozważasz rozpocząć karierę w marketingu? Sprawdź nasz tekst o pracy w marketingu!