Rozwój agencji oraz pozyskanie kolejnych Klientów przełożyły się na awanse w MBridge – Marketing Experts. W maju i czerwcu sześciu pracowników objęło wyższe stanowiska.
Od maja na stanowisko specjalistów SEO awansowały Julia Kaszkiel oraz Weronika Sochacka, obie związane z agencją od dwóch lat. Odpowiadają za opracowywanie strategii i nadzór nad działaniami SEO dla Klientów firmy. Ponadto, w wyniku ukończonego stażu stanowisko Junior SEO Specialist objęła Joanna Alberska.
W czerwcu na stanowisko SEM Specialist awansowała również Katarzyna Graczyk, związana z agencją od dwóch lat. Graczyk odpowiedzialna jest m.in. za tworzenie i optymalizację efektywnościowych kampanii e-commerce w Google Ads oraz Facebook Ads.
Z kolei Damian Wolański, po dwóch latach pracy w agencji, objął stanowisko Analityka w dziale Analiz. Wolański zajmuje się m.in. raportowaniem wyników, a także rozwojem autorskich narzędzi analitycznych i automatyzujących pracę pozostałych działów agencji.
Do grona specjalistów SEO dołączył również Maciej Orpik, który tym samym zakończył dwumiesięczny etap wdrażania się w struktury agencji. Wcześniej przez ponad dwa lata zdobywał doświadczenie w innych warszawskich agencjach digital, w tym przez ostatni rok w agencji K2 Precise (dawniej K2 Media).